torstai 8. joulukuuta 2011

Farmia.

Tiistaina alotettii jo työt ku piia oli vikaa pvää ja opetti mut talon tavoille.. mulla lähti vahvasti liikkeille. hajotin pöly/seittiharjan ja päästin kanat vapaaksi :DDD:.. nooh... ehkä se siitä. Ajoimma kuitenki jo autoaki..ja vääränpuoleista . et jotai eristystä tähä farmihommaa :)).. Ulkona oli toisi kova myrsky koko pvän. Lähettii Midlandii hoitaa pankki ja puh.liittymät kuntoo. kiitos piia <3.
käytii kaupas kotimatkalla ja sit mulla oliki jo shaunin kaa tapaamine tieros. mukava poikaha se oli,muttei enää kaljukaa :DDD(se siis siitä )..no joo, mut huomaa täs mun mahtavas enkun kieles..et sillo ku on yksin jonkun "muun maalaisen" kaa, ja ku on pakko puhua nii se auttaa kummasti.ja ei häpee nii paljoo juttelua,ku muute. shaun lopulta asensi mun liittymän puhelimee,jonka sain käyttöö tyylii klo22 jälkee vasta,ja heitti mut kotia. vanda oli tääl vastas kauhuissaa ku en ollu pystyny ilmottaa mitn mis oon. ja oli kuullu et 4km päässä olevasta vankilasta oli just karannu kaks vankia,.. ja huolestu ku mua ei ollukaa kotona. nooh se taitaa olla jonkin sortin varaäiti. tmv. :DD..
mentyäni nukkuu..en tiiä ..mut oli kyl elämäni pahimpia öitä. !! en ollu syöny kunnol koko pvänä, ja vattaa kiristi ym.. ja juoksin kolme/neljä kertaa vessaa yöllä oksentaa tyylii parin h välei. iha kauheeta. ton jälkee ku aamul nousin tekee aamuhommia ( tähän asti hommiiini kuulunu aamupalat ja kahvit/teet työmiehille,pannukakkujen tekoo, tiskausta, kissojen ja kanojen ruokinta. perusylläpitoo).. vandan noustua sanoin sille viime yöstä. hoidin aamuhommat ja poimin elämäni ensimmäise oikeelta kanalta tulleen munan :DD. oli se tunne.        aamuhommie jälkee menin ottaa vähä lepiä camomillateen ja brandyn kera. pari h unet autto asiaan kans.. mut ei iha täysi normi olo ollu kuitekaa. pikkuhiljaa siin alko jotai pistää suuhun, enkä oksentanu enää yön jälkee. Nooh mun mahtis työn alkaminen jatku erellee, ku imuroin..nii imuri hajos :DD.. ei tuska. mite oon niin käsi. ehkä siit maalla olemisesta on sit jo aikaa (11v).
Tehtii ruokaa ,ja syötii Johnin ja Vandan kaa. Ja katteltii Aussikarttaa. :D. Muute kaikki tääl hyvi mut mullei toimi netti.. nii rasittaa ku ei pysty tätäkää päivittää sillei et oisitta kans ajanhermoilla. tää pvä on ollu jotenki tosi pitkän tuntune. ehkä johtuu tosta kipeestä yöstäki. pitäsköhä sitä käydä juoksees huomen.. sais jotai kotitunnelmaaki ittellensä. Maanantaina mennään joululounaalle Vandan kaa. Saas nähä mimmosia pöperöit tääl on joulun alla. :DD ja taskulamppua ekan kerran käytetty. kiitos Saana <3
Toivon vaan saavani netin toimimaan.. its my one BIG wish...


Työmaa teitä 


                              *Background Verandah *


Vanda & WOOFer

Country Kitchen



Mun kotipesä



2 kommenttia:

  1. Hauska lukea sun juttuja, niin heinimäisiä... tuntuu et susta on tullut "Takku pienenä", kaikkia kommelluksia yms. näköjään sattuu ja tapahtuu. No kuulostaa silti mukavalta sun päivärytmit ja työt :)

    Täällä sama meininki ku aina ennenkin, kuten sanoin, mikäs täällä muuttuisikaan.

    love ya,

    VastaaPoista
  2. oo onpas mukava saada kommentteja tanne. :DD.. oon kuullu toisestaki suusta et on heinimaista tekstia. vielakaan ei oma koneeni oo netissa..jote siksi aat ja oot nayttaa talta :DD

    VastaaPoista