tiistai 13. joulukuuta 2011

We have two choices in life : To be a Positive or a Negative.

TI
Aamulla tunne oli et nyt on energiaa.tosin ku eile. ja puol 7 herätys ja siin aamutoimet ( kissat,kanat,ihmiset) . Tänää oli eressä etuverannan siivousta. Marc opetti mulle painepesurin kayttöö ja vähäkö se oli kivaa :DD..julistettii vandan kaa sota hämähäkkejä vastaan ja annoin painepesurin laulaa :DD . heini voitti 6-0 . sekä pesin sil verannan lattian joka maalataa huomen sekä auton (ja karrille tieroks: tän homman oon pienenä nähny naapuris ) :DDD. Mun homma on aikalailla ollu täällä syöttää porukka ku porukka. ja ku tein tänäää pastaa ( sipuli,sieni,k.kurpita kastike) ja salaatin sen vieree..mite normisti kotonaki teen , koska tykkään esim pastasta.mut mun mielestä se kaipaa kaveriski aina jotai esim. salaattia. (ja siks ravinteleiski harvoin otan pastaa.. ja eloses oli mukavaa syörä sitä ku sai aina mitä toivo (jannee ikävä ;) ) ..  nii sitku katoin noille tonne backverandalle ruuat , ku ne meni syömää vanda totes ettei sun tarvi näi paljo panostaa.. :DDD.. minä vaa totesin et se on iha normii mulle :D..  tyyppiline ruoka mulle. ja ne oli kameransa kaa kuvailemas. HAHAhahhaaHHA.. mustaha siis vois tullaki kodinhengetär ;)..
tänää alko viikunapuut tuottaa hedelmää . jote niit tuol poimittii ja syötii :P. oli hyviä. onnoi kyl mukavaa porukkaa et kai tääl alkaa viihtyy. . :D. oon muutenki semmone joka sopeutuu yllättävä hyvin aina uusii juttuihi/tilanteisii.. nii ei sillee osaa ikävöidä tai kaivata mitn tiettyy. tottakai välil (varsinki ku jos on yhteyksis johonki vaik chatis) nii tuloo olo et oispa lähempänä. mutku ei sitä ees tajuu et on maailma toisel laitaa ::DDD.. hassua. ja ettäköhä te siel pysy. ja me nähää sitte ku on tarkotettu. :P . . Eile muutes kävin postis, nii vähäkö oli kauheet tunnistus jutut kysees. mullei ollu ku suomi ajokortti henkkareina. ni halus pankkikortin viel jne.. ja tuumas monee kertaa mun naaman siit kortista(täl vkol pitäs tulla pankkikortti tänne olevaa tilile ,jote sinne vaa sit rahaa mulle lähettämää :DD)  . ja pakettii piti kirjottaa päälle et mitä siel on !! jajjaja... oli kaks vaihtista suomee ns. 1.luokka kestää 10päivää ja 2.luokka KOLME KK !!! hahah. . . 3dollarin ero vaa hinnois,tairatte arvata mihin pääryin :D. saas nähä kui kaua aattelee kaupas euroina. . ainaki viel :D.
 hauskaa ku yhen farmarin vaimo ei kuulemma päästäis sitä tänne töihi jos tietäs et tääl o nuoria naisia töis. (piia eka ja sit minä) AHHAHHA.. no jooo.. onneks siis vaimo ei tierä. ainii ja katkoin mä puitaki tänää :).. vkolopuna ois viimene mahis purjekisoja kattoo ite paikanpäältä. sanoin siit piialle.. saas nähä mite menöö,siit on jo tullu liian aussilaine. ne ei suunnittele eikä lupaa mitn noii pitkälle aikaa.. jote :D... let see.. ehkä taas la aamuna tierän mitä tapahtuuu. tääl ollu kyl jänniä säitä..ku on lämmintä,mut tosi pilvistä, ja tänää on sadellukki pitki päivää aina pienis osis.. mut silti arska paistaa.. :D.. jännääää . no jooo.. mut mä alan kahvittaa farmarini. ja ruoka on uunis paistumas. hyviä ruokia on kyl ollu. eile maistoin ekaa kertaa kurpitsaa.
ja netin kaa ..en taira saada omaan koneeni sitä ainakaa hetkee.tän vois yhistää vandan nettii mutku sillo vaan 2gigane nii sit näistä tulis nii hitaita.. jajaa.. jos ostaisin muistitikun nii.. ne on liia kalliita ainaki täl hetkel mun varoihi. jote näil samoil viel mennää.. kirjotan siis wordiin näit sepustuksia ja laittelen sit tikkuni kautta vandan koneel. ja kuvat tuloo jälkikätee. . siit tuliki mielee. etku en oikee tiiä mite tätä blogii ees kuuluis täyttellä :D.. nii saatan ja useesti muokkailenki mun tekstejä esim. lisäämällä saman otsikon alle lisää juttuja ja varsinki kuvat tuloo aina viime tingas. et jos tykkäättä  olla ajantasalla, kantsii seurata niit tekstejä enemmänki ku ekal kertaa vaa. . :DD... tyylii aina ennemmi ku uus otsikko hyppää kehiin.. oon VARMASTI lisänny jotai uutta vanhaaan tekstiin. ainaki mite tähä asti oon toiminu. en tiiä onko kui sekavaa..mut hope ettettä menetä järkee :// .siit puhee olleen..alkaanki lisäilee kuvia :DD. 

                                                        KOTIPORTTI




                                                             ME AGAINST SPIDER

                                          It"s a little FIG TIME

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti