keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

minä täällä, sinä siellä.


Toista vkoo ollaa nyt oltu kotona. Välil ollu lämpimämpiä öitä mut nyt alkaa taas tuntuu et ens yö on kylmyyttä täynnä!!

Voi tosin johtuu siitäki et mullo lentsu. Mä aina,siis AINA, saan nuhan ku tuun lämpimästä kylmään.. (kute aikoinaa perthistä uutee-seelantii) . . ja nyt tuol kroatias oli melkee 40 ja tääl on sitä 20.. yöllä lähellä nollaa.. MItäs sitte tapahtuu jouluntienoil ku tääl alkaa heittelee sitä +40 ja tuun suomee niin on -30. Oikeesti varmaan kuolen.

Aloin kattelee lentoja sillä silmällä joulukuus suomeen tulemista.. aa voiku neki on hintavia. :O.  Huoh! ja jos meen ina-kiinan kautta nii saas nähä mimmoset lennot sitä sitte löytää. Muutenki ku inhnoon kattoo/ettii kaiki eri sivustot/mahikset läpi. Seki veil ku ei oo ees kunno suunnitelmaakaa,et mitä kautta ois järkevin mennä ja tulla. Voiko olla vaikeempaa.

Sunnuntaista viel sen verra et Lilyn läksäreis tutuistuin sen naapurrin ,Sophieen. Löyrettii sielt autotallista ping-pong pöytätennis-pöytä. Eka alettii pelailee pisteistä,jossa oli muitaki mukana. Mut olin niin surkee ekat kerrat,et tarvittin hiema lämmittelyy. Muut lähti ties minne, ja me jäätiin lätkii tennistä. No ..tuli sit höpöteltyä samalla ja lämmiteltyä, KOLMEN tunnin ajan :). Niise aika vaan kulu siin höpisemäl ja lätkimällä palloo. Hauska ajanviete.

Maanantaina mulloli vapaa päivä, ja ku su kävin siel Bikram joogassa, jossa saa käyrä nyt 10päivää putkee ilmaseksi. Ma alko olee jo vointi sen kummonen ettei urheilua kiitos, enne täyrellistä palautumista. Kävinki kysymäs /varmistamas sielt et onko enemmä haitaksi ku hyöryksi tulla sinne, jos kurkku on kipee. Haittaaha se oli niittenki suusta :/
Jote katoaa pääsenkö sinne enää ollekkaa "näitte ilmaste kymmene pvä aikana".

Ma pvä meni aikalailla kotona ollessa. .
Nyt harmittaa etten ottanu ennen- kuvaa, koska tuo ns. olohuone oli oikeesti yhtä kaaosta. Ja nyt oon muutaman päivän raivannu tilaa,tilaa,tilaa.. Ja kyl siel nyt alkaa mahtuu jo pyörähtääkki :D. et eiköhä siit viel joku pvä olkkariki saada. Ulkovaja on kyl täyttyny sitä mukaa pahvilaatikoista, mitä huone on tyhjentyny. Noooh ,mut sitähä varte se on.

Ma iltana menin loman jälkeen san churroon(suklaa kahvila) ja täl kertaa sain Loisin ja Amberin seuraksi. Otin läppärin mukaa ja näyttelin niille kuvia,tykkäsivät. Ja pysyin lujana, ei herkkuja enne maratonii ,vaikka amberki tarjos "Big fat chocolate" kaakkuaan :D.

Mun kakkos suosikki uniakka. 


Ti aamuna mentii mulle uutee paikkaa Moore&Moore aamupalalle. Minä, Erika,Louise ja Lily. Viimeset hetken Lilyn kaa,siis kaikkee pitää keretä tekee :). Oli hieno paikka. Siin oli samas yhteyres taidemuseo. En kovin paljoo kierrelly,mut varmasti on mentävä toistekki. Ja oltava turisti enenmmä. Ja aamupalatki oli hyvät :P. jote monta syytä tulla takasi. Päivittelin siin ku en löyrä hanskoja mistään, vaikka oon kolunnu kaikki kaupat läpi,nii kaikis on loppu.








Aamupalan jälkee ,enne töihin menoo, menin Lilyn kaa kiertää Freoo ,siin uskos et löytyis hanskat. Mentii kaikki sen tyypilliset kaupat läpi. Näin siis Freon iha uusin silmin..toisiin sanoen sen oikeen Freon :D. Koska tää on tunnettu hipeistä ,terveellisestä ruuasta,joogasta,maan läheisistä ihmisistä>kirppareista.. hanskoja en löytäny,mut yhen hameen kylläki. Alanko tulla Freolaiseksi :DD.

Erika meni jo töihin enne mua,ja ku sinne menin, se tuli mulle sanoo: Heini mä löysin tämmöset fleece-hanskat 2,5dollaril ,aattelin et ainaki on lämpöset ku pyöräilee. Ei välttis nii nätit... Olin otettu. <3

Töis meni kaulaliina kaulas ja juoren Samanthan sanomaa ja tekemää yrttiteetä : Tätä sä tarviit !! . Mausteneilikkaa, inkivääriä ja sitruunaa kuumas vees. Njam. sitä on tullu juotuu täs nyt muutamat päivät. Ostin jopa samat värkit kotiakki :D. .

Töis sanoin mistä voisin saada uuren vanhan tvn, ku oon rankal kärel heittäny kaikkia pois (tosin ne on rikki, eikä priamil ikinä oo aikaa korjata niitä,saati osaako ees).Mutku haluisin saada meille kunno tv joka näyttäis olohuoneesee sopivalta. Nyt meillo 14 tuumane keittiös, jos on enmmä lumisadetta ku värikuvaa. . Tosin ei se tv koskaa ees päällä oo ..mut silti olohuone ois kiva olla olohuone.

Ricillle heitin et oisko sil ylimääärästä.Se sano et sen kaveri omistaa kaikkee ,se voi kysyy siltä-. Oootellaa siis sitä.

Löysin priamin lapsuuskuvia, jois se ja sen veli jerry aina olivat. Niitte äitil oli kaikkee ihme kampauksia joka kuvas. Hiema ku Hillan nuttura,mut siitäki viel astetta syvemmälle menevät ihmenutturat . Aattelin tehä sille kuvakollaasi taulun, ku sillo synttärit nyt pe. Pitää hakee uimalakki yheksi osaksi lahjaa,ja jos sen tvn saan ni sit on olohuone...jajajaj.. jotai muuta :O. Tän aikana ku oon ollu kotona,ja se siel viel. Lähetellää päivittäi kuvia,et hengis ollaa -meiningillä- Laitoin sit yhet niitte koulukuvat niille. Priam vastas: hahah , Tosi hauskaa.

Jerry, Priam
Aloin kattoo taas Frendejä, alkaan varmaan tajuta niitä hieman,koska huomasin nauravani niille :DD. esp. Phoebe. No nyt on eka disgi katottuna, viel ois 9 jälellä .Hyvä syys olla kipee.

Tästä mun kirjotustyylistä :D. . Kroatias ku oltii,ja meil oli aikomus lähettää postikortteja yhteisille kamuille. Se kuitenki jäi,ja mun lähtö alko olla jo ovella. Sanoin Priamille et kirjota niille niinku mä kirjottaisin. Sit Priam sano ai niinku näin : ) . ja piirsi hymiön. HAHhahah.. mut mitä näitäki tekstejä kattoo,nii tairan olla yhtä hymiöö koko akka.


Mutta nyt taas olkkarin kimppuu..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti