sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Suklaata ja Livemusaa !

Maanantaina vihdoin ja viimein pääsin sinne. Livemusaa ja Suklaata joka maanantai. Siit lähtie ku Freos oon ekan kerra käyny, oon aatellu et tonne pitää mennä. Nyt se tapahtu. ja NJAMMMMAAMMMMA :P- !!

Pväl sanoin Priamille, et mullo meille paikka mihi mennää illalla, ettet varaa mitn muuta ittelles. se koko pvän siin kyseli ,mitä sen pitää laittaa päälle jne. onko mimmone paikka jne.. Nooh .. 7.30 lähettii kotoo ja päästii freoon , ja suklaakahvilan eteen , Sanoin et tänne mennää. Siel jo oliki livemusa käynnissä.

Naine ja kitara. Lupaavalta siis kuulosti. Mulle uus uniakka <3. Tilattii kahvit ja Suklaa fondue kahdelle.  Tummalla suklaalla. Namii. Siihe tuli vaahtokarkkei, mansikoita, poppareita, suklaakakkuu.. kaikkee mahollista dipattavaa :P.








Mulla on hyvä muisti mut huono näkömuisti. Sillä etten koskaa tunnista ketään XD. Jote. . tuo naine joka oli soittaas, Priam sano et se on se sama joka soitti Kalamundan vesipuistos tammikuus ,ku oltii siel. Olin iha täysi varma et no eikä ole. Tuo on paljo nuoremma näköne, nuorempi ku minäki. jajaj... (ei siis ihmekää ku en tunnista ketää tyylii kaduillakaa :D ).. Priam taas oli varma et se on se sama.

Siin iltaa viettäes,suklaata syöre ja uniakkaa kuulle. Kaikki hyvä loppuu aikanaa. Ja nii tämäki ilta. Mentii juttelee naiselle ,ja kiittämää illasta.Ja kyllä. se oli se sama joka soitti aikoinaa vesipuistos.
Kotiin mentäes, nettiin hakkeroimaan : Ezereve.
Treffit oli onnistuneet. :D

Tiistaina soittelin äitille ekan kerra kunnolla. Jouluna tosin soittanu vaa kerra. Ja kute tääl oon huomannu ,mitä suhteissani arvostan .Yks on se et jossei hetkee oo tekemisis,mut sitku on,nii juttu  siit mihin se on jäänykki.

Ei siis ollu äititytär suhdekkaa mihkää muuttunu.

tuli siin höpötettyä iha ku enne vanhaa. 40min skypen kautta makso sen 5e. Hyvin äiti siel voi, ja isä kans. Oli tullu postit molemmille perille. Sain niin äitimäisen kortin niitte opistopäiviltä ku olla ja voi, :D. Huvitti. Nyt se on suunnittelemas lähettääs mulle suomipakettia :P- Ruikkaria ja fazeria. Mut melkee enemmä on ikävä marabouta.
Äiti tykkäs cd- musiikista,jonka lähetin sille, oli kuulemma tasokasta :D.

Töissä meillä oli joka pvä joku tilaisuus. Eli pääsi kattamaan pöytiä iha urakalla. Torstaina 350hlöö tupla katteella + jälkkärit. Mietittii näkeekö sitä pia unissaanki näitä haarukoita :).
Oli hyvä ku viime vkol olin kaikki pvät Karehmin (pakistanista) ja Meenan ( intiasta) kaa töissä. Nyt Meena sit sano mulle et Karehm eile teki näi (nyökkäys ja silmät kiinni) ja kysy arvaa kuka? tiesin et se tarkotti sua.
Eli neki alkaa jo huomaa mun peruseleet ja ilmeet :DD.. maria taitaa ainaki tietää mitä tarkotan :DD.

Pe iltana mentii Piian ja Priamin kaa kuuntelee Teknoo :DD. Ambar oli paikkana ja ruotsalainen Peo de Pitte oli soittaas levyjä. Kyl täs alkaa pikkuhiljaa huomaamaa et alkaa olla jo vanha noihi yökerhoihi :D. Eikös se nii oo et vanhuus ei tuu yksin.

Mutten iha viel näi vanha ,ku la aamuna menin Aqua tunnille. Sinne mentäes joka seinäs oli et muista uimahattu. No eihä mulla mitn hattuja ollu. :D.
Siel oli jo yks mummo uimas jo ja se katto mua sillä silmällä et multa puuttuu jotai. Sit se kysy et onko mulla uimahattua. sanoin et ei oo ku en tienny semmosista mitn.. sillä itellä oli suihkumyssyä muistuttava virtahepo hattu pääs :D. Se tarjoutu lainaa sen toista lakkiaan joka sil oli mukana. :D. Pääsylippu uimaan lunastettu.  ja se oli iha normi uimahattu.

Nooh ... porukkaa alko kerääntyy ja ikähaarukka oli sitä +65v aikalailla. Niide ilo tais olla HATUT, mitä erikoisempi sen parempi. Monta eläintä (ankka,hai,sammakko,hippo..) näky ,yksil mummoil oli tiimi glitter-hatut. Vetäjällä itellä oli lehmä hattu. Vetäjä alotti tunnin: ai nyt tänne on eksyny nuoriaki, hyvä. Siel oli minä ja toine naine.

Pväksi pääryttii Piian kaa Canningtonin ostoskeskukseen ,jonka löysin muutama pvä sitte. Löysin keltaset farkut joita oon mieles pyöritelly jo kaua aikaa. :) . Menin piian kyyris Chidlowhin ku meil oli vanhal porukal tarkotus nähä siel uures ravintolas. Vanda, John , Fiona , Jill, Tony , Anna ,Priam ja minä. Lisänä oli uus Woofa poika saksalainen Stefan. Seura oli mukavaa ja ruoka hyvää. Stefanin kaa tuli puheeks et ollaa molemmat menos Melbourneen ens vkoksi. Sovittii treffit sinne sitte :D. On se jännä kui sitä törmää vaa ihmisii jne. .

Tää pvä on ollu pakkailua ja päiväunia. Illalla olis oltava kentällä klo23 pintaan. Lento lähtöö 00.35 meirän aikaan. Melbournessa kuuren tienoihin muistaakseni. Aina tää pakkaaminen on yhtä hankalaa. Tierä mikä siin nii sen teköö vaikeeksi, mutten oo koskaa oikee tykänny siitä. Tänää on jo huhtikuu ja nyt on kulunu 4kk suomesta lähdöstä. Oottakos tehny aprilli piloja siel . :D

Mää lähen Melbourneee !! jatketaa juttuja sieltä käsin seuraavaksi.

4 kommenttia:

  1. Just tänää muistelin yhtä aprillipilaa, joka on jäänyt mieleen.. se ku äiti huudatti meitä, et Ruusu on karannut. Vai olitko se sinä joka huudatti mua ja äitiä?

    Mulla on tänää erikoispvä, nimittäin palaan satsille tass 6kk:n tauon jälkee... Oon tosi innoissani, sinne on tullut vaikka mitä uusia tuntejakin, vai oliko ne jo sillo ku kävit siellä? Mm. TTT, ViPR, NTC Get Strong!
    Tänää ajattelin aloittaa heti kunnolla, 55min pyöräilyllä.... Huhhuh, pelottaa jo valmiiksi.

    VastaaPoista
  2. Arvaas !! mietin kuule just samaa , ja MINÄ se olin !! 15v sitte aikalailla. Äitin pilat oli " kato mikä hirvi tuol nurkan takana- " luokkaa oli. :DD..

    ei ollu ei noit tunteja mut ne kyl puhu niistä kovasti. Joo iteki oon ollu innoissani tääl ku päässy vähä pumppailee. :).

    katoin jo melbournenki salit, ku mun kortil voi mennä kaikkialle. ;)..

    VastaaPoista
  3. muistakko missä oltiin 16v sitten viettämässä pitkäperjantaita?

    VastaaPoista
  4. no missä ? ei voi noi pitkälle muistaa. : D

    VastaaPoista