tiistai 17. huhtikuuta 2012

Niin se elo heittelöö




Aiemmas kirjotukses olin todistaas aussihäitä.
Tänään meillä töissä oli yhen koulupojan hautajaiset ; `( . Poika oli yks mun "lempipojista" joittenka naama on jääny mielee niitte kohteliaalla käytöksellä ja hymyllä. Pojasta ois ollu vaikka miksikä, oli menolippu Uuden-Seelannin jalkapallojoukkueeseen. Pari vkoa sitte juhlittiin koulussa poikien kulta voittoa kanootti venekisassa, joissa kyseinen poika Benjamin oli myös mukana. Kaikki päällisin myören siis  vaikutti oleva kohdillaa, kunnes pääsiäistä ereltävänä keskivkona toiset pojat löysi Benjamin nurmikolta kuolleena pojan omasta tahdosta. Kyllä se pistää hiema miettimää, mihin tää maailma on menossa.

Niin se elo siis heittelöö. .

Itelki on aina keväisin "masennusta " ilmassa , ja oon huomannu sen ilmenevän myös täälläki (vaikka tääl syksy onki) . Suklaasta tuloo ihmisen paras/pahin ystävä. Kaikemoiset mietteet pyörii pääs ite kullaki elämänsä aikana,mut kyllä sitä saa kiitollinen olla ,et hengis ja suhtkoht järjis oon viel tähän asti elämäs selvinny.

Eilen totesin Priamille, et mullo ikävä mun ystäviä- Se on nii kiireinen töittensä kaa, et aikalailla itteni kaa tääl lopulta hengaan. Varsinki nytki ku töis on syysloma pojilla (tosin tänää oli hautajaisten takia töitä) . Kyllä mä itteni kaa hyvin pärjään, ei siinä, kylhä sen tierättä et oon hyvää seuraa :DDDD. Mut välil sitä kaipaa iha oikeeta kaveria. Pyritää me Piian kaa näkee kerta vkoon eres, mut silti kaipaan iha vaa teitä ! <3.

                                                              **********************                            

Eile aamulla juoksin koko Freon halkipoikki pinoon :D. ja osasin jopa nauttiakki. 2h siin vierähti , ja kävin kattoos maailmapyörän aikataulun. Freon satamassa on siis Ferris Wheel (mun uus sana,jonka vihdoin tierän miten se menöö) ,johon ollu aikomus mennä siit lähtie kun sen oon siel huomannu olevan :D. (onneks on siunaantunu vähä enemmä näitä päiviä tääl, ettei kaikkia turistipäiviä tartte samal kertaa käyttää:D ).

Klo 21 asti pyörä on auki viikolla. Eile illalla vein Priamia taas yllätys reissulle, ja pääryttii pyörän juurelle :D. Oliha se hieno. 10min matka 20donaa kahteen pekkaan. Vaunu oli hiema hiihtohissi kopin näköne, mis oli ovet ja lasit ympärillä. Matkan aikana soi mulle sopivaa "unimusaa" ;) . Puol 9 oltii aikalailla valmiita tuhansie turistikuvausten jälkee.. ja tutuksi tullu suklaa kahvila live musineen ootti seuraavana etappina. Mentii ilta teelle/kaakaolle sinne,kerta sain Priamin ylipuhuttua, koska halusin kuulla musaa :DDD. Sisälle astues, siel oli meille tutuksi tullu Ezereve esiintymäs. Kyllä seki tunnisti meirät :). illan loppuessa juttutuokio ja nyt sen sain, levyn nimmarilla varustettuna :D.


                                                            ***********************


Oon tainnu hiema ees oppia jo small talkkia. Ei siin et siit niinkää välittäisin, mut eikös se hiema mee nii et maassa maan tavalla :D. Yks asia jonka oon kyseises huomannu. Kun tapaat ihmisen , ne kysyy : kuinka menöö? (samal amerikkatyylil, ettei nii ees tarkota kysymäänsä) . Ja hyvästeltäes : Nähdään!!! + pusut ja hymyt perään. Okei, kylhä me nähää, mut sit taas ku tyylii kaupan kassaki huuteloo samat asiat ,nii ei ne nii henk.kohtasilta tunnu :D.

Ja mun small talkkiin  tultaes, oon alannu vastailee See ya ! huutoihin takas et See ya !!! oli sit läheisempi ihminen tai sit vaan se kaupan kassa :DD.

Pari pvää sitte koluttii kaikki maailma luomukaupat läpi. Yhtee mentäes , Priamin bändikaverin tyttökaveri, Nadia näky menevä samaan kauppaan. Minä lähin sitä sielt metsästää ja moikkaamaa. En oisi pari kk sitte menny :DD. Toinen aste kohti small talkkia.


                                                          ************************










2 kommenttia: