torstai 28. kesäkuuta 2012

Huomenta Eurooppa !!

Nonni. vihdoin ja viimein voin teilleki paljastaa :DD..

Tuun moikkaa Eurooppaa kaheksi vkoksi. Tosin suomi jää viel kolkkaamatta, mutta Kroatiaan asti päästään.
*********

Priamin isä on Kroatiasta ja niillo ollu tapana joka vuos mennä yhes lomalle Kroatiaan. Sen isä tosin lähti sinne jo helmikuus, ja sillo ne jo alko puhuu et tuu säki sitte heinäkuus. No mun eka mielipide oli et no en tuu :DD.. Just lähteny Euroopasta, nii emmä nyt sinne mee matkaamaa ku mun pitäs reissata Ausseis. Ja meillo ollu Lauran kaa aina puhe et mennää yhes Kroatiaan.

No joo asia annettii olla, ja vähät väliä ku aika alko lähestyy.. Jos priam sano menevänsä Kroatiaan, seuraava kysymys muilta oli sit mulle esitettynä; meetkös säki?

Toukokuus Priam sit oli tehny yllärin. Oli pistäny liput "pitoon" ja kysy Haluunko lähtee sen kaa lomalle Kroatiaan? .. pari pvää mulloli aikaa päättää. :D

Kysyin töistä mitä ne tuumaa, jos lähen lomalle. Saanko tulla takasi? Eka komentti oli et ne haluis mut toki pitää, muttei pysty lupaa,onko mulle tunteja, koska ei oo ketää extrahlöö paikkaamas mun tunteja.Ja niitte pitäs palkata uus työntekijä tilalle.

Ahistus alko-

******
Abigail oli suunnittelemas lomaansa kans heinäkuulle, ja sumplittii et jos mä otan kaks ekaa vkoo, se kaks vikaa vkoo. :D. Sit alko tulee muittenki tyttöjen lähtöjä selville. Ja uusia ihmisiä taloon.
Mut silti itel oli pelko et VOIIII EIII !! mitä mä teen ,haluun oikeesti tulla takasi.ku kerranki löytyny mukava paikka.

******

Viime vkol Erika tuli sanoo et Serena ja Lily pystyy tekemää mun tunnit, jotka on normisti pari pvää vaan vkossa töissä, koulun ohella. Jote saan tulla takasi samoille tunneille. Huoli huojeni hurjasti <3 <3

Elikkäs Kroatiaan ollaan menossa lomalle 29.6 - 16.7 JEIJEEEJJEJEJEIIIII !!! :)
(näinne suunnitelmat vaa muuttuu kokoaja)

******

Sen jälkee kaikille alko pikkuhiljaa valkeemaa et oon menos lomalle. Jeij. Erika tuli kalenterin kaa mun työ ja sano : Heini näikkö tän. Tänne sä meet! Ja siin oli kuva Korculasta, Kroatiasta mihin me just mennää :D. Hassu.

Mut joo , on kyl muakva mennä aurinkoon ja lomalle. Ja saada normi Priamki takasi jollei oo töitä kokoaikaa. Hah,. No joo mut minäpä lähen tästä pakkailee. . :D..

Nähdään Eurooppa !


2 kommenttia:

  1. joko oot palannut takaisin kotopaikkaan?

    VastaaPoista
  2. Viela lomalla ollaan taa vko. 16.7 mennaan takasi aussilaan. Tainno mina meen. muu seurue jaa viel tanne. Tekstaja oon jo kirjotellu lomatunnelmista omalle koneelle, mutku lomalla ku ollaa nii netin kaytto on aina hiema hankalaa.. jote..taitaa tekstit tulla vasta ku oon jo takasi Ausseis. :(... mutta kuuma taal on ja hyva loma ollu. nopeeta aika vaa menoo. . saas naha, mita sit seuraavaks keksii :D.

    VastaaPoista