torstai 1. maaliskuuta 2012

Minulla kaikki hyvin.

kirjotetaas  suoraa täl kertaa tänne mitä päähä juolahtaa.

nyt oon siis ollu töissä poikakoululla. Homma on sinänsä helppoo rahaa. Tänää olin ekaa kertaa aamuvuorossa. Meilloli kahvittelutilaisuus uusille vanhemmille jokka miettii et pistääkö poikaansa meirän kouluun vai ei. Lilyn kaa siel tarjoiltii. Lily on Kroatialainen about 60v naine. Se haluu vähentää tuntejansa ja oli sanonu cheffille et haluu antaa mulle tuntinsa koska oon hyvä työntekijä. :D.  sanoin et aa.. tairat siis tykätä musta ;).
Tämän pvän työ tuntu hiema samanmoiselta mitä eloseski tottu tekee..  ja viel ku lähettii kuljettaa niit tarjottavia autol. Meillä oli Kango alla !! :DD. Hymyilin.

En tajuu miks Midland on nii vaikee kulkunen mulle. Vaikka se on pieni kaupunki..mut tänäänki ku olin lähdös pois päin..menin yks suuntasta väärää suuntaan :DD:. ihmettelin vaan ku valoristeyksee tulin et miksei mulle päi oo valoja :D. hölömö.
Menin kolmatta kertaa yrittämään postiin töitte takia. Mun pitää hankkia hyväksyntä joltai isommalta taholta, ku työskentelen lasten parissa. ja posti naine kerto et mulla pitää olla kolme todistuskappaletta , esim . Pankkikortti, vuokrakuitti, puhelinlasku ,aussi ajokortti. Ja ainut mikä mul löytyy on pankkikortti- :DDD.. puhelinki ku on prepaid.

Eile vietin tyttöjen iltaa itteni kaa ja katoin vikat greyn anatomia -sarjat mun koneen muistilta. Oli iha kotosa olo. :D. nyt tarviis tabun hakulahjoja ja uusia greytä/täykkiksii kans-
Vkoloppuna pyritää menee Rottnest Islandii, ku ma on virallinen vapaa päivä. (en enää tiiä mikä , oisko kuningattaren synttärit tai sit joku samaa sarjaa ku meil vappu) . mutku tuntuu et tääl on joka pvä joku juhla/vapaapvä. Oltii hiema myöhäs liikkeellä, ku alettii miettii et  jos mennää sillee et ollaa yötäki. Rottnest on 19km pääs oleva saari, joho mennää ferryllä. Se on hiema ku ahvenanmaa > kuuluisa pyöräilystä.
Mut koska tosiaan on pitkä vkoloppu KAIKILLA. NIi joha kaikki on ollu sit menos rottiin. Koko saari on buukattuna täytee.Ainuut yöpymis mahollisuudet ois ollu pe sekä ma yö ja teltassa.Nooh me mennää sit vaa päiväksi. Kyl siinki jo pääsöö tunnelmaa ja rentoutumaa. Hope so.

Oiskoha sitte jotai uutta mielenpäällä. .

Ööö.. ens vkol meen koittaa yhtä kuntosalii mis on kans Les Mills tunnit. 3 päivää saan hypellä ilmaseksi. Tosin ku ollu jo ikävä muutaki urheiluu ku vaa juoksuu, nii katotaa saanko itteni sinne. Jos niil on tarjota 3kk liittymistä sopival hinnal. Liityn. mut let see.  Tällä hetkel plääninä on et toukokuus (alus-välis-loppupuolel) siirryn Darwinii. . Ku tääl alkaa talvi.

Eile tosiaan tuli ekat syksyn merkit näkyvii ku lehdet alko tippuilee puista ja on otettu jo paksumpi peittoki käyttöö. Vielku saan ittelleni harrastuksen , olen häpi. Mut on täs kyl jo alannu tuntuu et alkaa elää sitä omaa elämäänsä, ettei enää oo nii sidoksis toiste aikatauluihi.
Vandaki on saanu uuret (kaks saksalaista) Woofat mun tilalle, kuulemma on avuksi mut minä olin se speciaali.enkä pelkkä woofa. :D

Tänää shoppailin Priamille lahjan ; avain naulakon. KOska se AINA hukkaa ne, ja suomes ollessa omistin kans, joka oli kyl kätevä.  Samoin shoppailin meille astioita, koska sillo kaapit täynnä kaike maailma hyöryttömiä purnukoita (tyylii misso ollu suolakurkkuja) , mut sit on vaa kaks oikeeta lautasta :toine syvä ,toine matala. !! Nymmeillo tiimi leipä- ja ruokalautaset sekä murokulhot.

Eile puhuin Jarnon kaa ekaa kertaa Skypes.Tosin en saanu omaa puhettani kuulumaa..jote toljotettii molemmat toisiamme, se puhu ja mä kirjotin. :DD.. mut kaikki jollo skype,aletaas skypettää..koska se oli hauskaa,ja uskon et munki ääni jostai löytyy.. kuha joku tekniikkaa taitavampi sen mulle krtoo et mistä. :D

Tänää ois tarkotus lähtee viel ottaa hiet pintaa tutuksi tulleesee Universal baarii, ja Off The Records siel soittaa. Ylläri. LeLen kaa jalalla koreasti. <3.

Musta siis tairetaa tykätä tääl(ki).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti