lauantai 21. tammikuuta 2012

I L..E U

Täällä jatkomaataan Freon takapihalla, ku rannalta piti lähtee keskekaike pois ku priamin piti tulla harj tulevaa illan ensi-esiintymis keikkaansa. Nooh.. tuloo iha kotokoto olot mielee ku pienenä makas keskellä nurmikkoo, eikä vettä ollu lähimailla. :O no joo..

Nyt on tullu varattua lennot Uuteen-seelantii. Matka on 30.1-13.2 ja oon sydneys pari pvää alkuun. siel ois tarkotus nähä entine työkaveri Veera, ja pari sen kamua. Itel ei Sydneyhi nii kovaa hinkua oo päästä asumaa, mut hyvähä se on nähä oopperatalo josta kaikki puhuu :DD.. Pieni stressin poikanen on tohon liittye,.. ku mun pojista ei oo oikee tietoo mihinä ne matkaa.. jote lennotki otin hiema hakuammunnalla. . nooohhhh... katotaa mihi päärytää lopulta. Gin Wigmore keikka ois halu nähä ainaki . . et siiihe pyritää.

Ootta te ihania! Ihana on saada viestejä suomesta ja nähdä tyyliin lumiaiheisia kuvia paloautosta :D ,kuulla ettei suksi aina luista, kuulla et Elosella juoraan Runebergin kahveja Heinin piikkiin <3

Tänää söin jäätelöö autos, ja se muistutti mua mun isästä. Tuli ikävä. LimeWire bändi soittaa The Cardigans My favorite game- biisiä ja Laba tuloo siit aina mielee. Tuli ikävä. Tänää löysin uuren Lady Antebellumin levyn, jota ruukas Helil ja Tabul kuunnella aina. Tuli ikävä. Melanie C uuresta levystä tuli mieleen minä ja lapsuus, sekä kovat opetteluajat millo piti muistaa kaikki mel c:n kikat mitä se millonki missäki konsertissa teki ja rakkaus tanssiin sytty.Onni sytty. (molemmat levyt soi Elosessa btw ;) ).  Eile tuli ikävä mun kahen hengen peittoa XD. ei siin et oisin sitä tarvinnu kylmän takia.. mut tuli vaa olo ku siihe oli aina nii mukava kääriytyä. Hassua. Välil tulee kyl ihme oloja, nää viimeajan ikävän kohteet :DDD..

Eile ku ajeltii kohti cityä alas vuorilta vandan kaa, ja kuunneltii taas musaa mun ipodista, ja molemmat "yritti" hoilata mukana :DDD... viime kerrasta oli hetki aikaa, sanoin et melkee tuloo jo ikävä . ku enää oon farmilla virallisesti vkon. Vanda ei kuulemma halua uutta woofaa ku ei halua luopua musta. Eile mentii yhessä kuuntelee LimeWire bändiä ja vein äitini tanssimaan. Meillo 28.1 la ns. mun läksäribileet farmilla. Teemana Havaji, kerta sillo kaikkie pitää tanssia ! ;D. Vanda anto mulle kotitehtävän, et mun pitää kirjottaa runo enkuksi tonne bileisii ja lausuu se siel. . mä annoin sit illan jälkeen vandalle kotitehtävän : sen pitää esittää tanssiesitys meille havajibileissä. :D..

Tänää käytii aamujuoksees. Priam kysy paljonko mul menöö aikaa 5km? sanoin et 25min. se sano okei. juostaa sun vauhdilla.. ja juostii. . kyl se alkuun tuli peräs mut kyl se lopahti ja välil välimatka veny. ku tultii kotia se oli kyl kaikkensa antanu.Kysyin siltä : do u hate me ? Priam: aaa.. LITTLE BIT.  ite oisin voinu juosta enemmänki mut oli jo nii kuuma. ja alkasin muistelee mite bodypumpis on opetettu tekee painoilla ja opetin silleki mite tehää :DDD:. se näytti sen harjottelutavat . kova treeniaamu takana siis. HAha. ja sanoin sille et juoksu on mukavaa, mut ei se mun lempi urheilumuoto oo.tääl vaa tuntuu ettei (ainakaa viel) oo muuta tapaa urheil nii siksi juoksen enite. mut kute suomes tottunu tekee kaikkee mahollista sieltä ja täältä- väliltä. mieli pysyy virkeenä. mut joopss.. kylmä täält viel ponnistan :D.

Ilta meni Subiacos uuren bändin Charman johdolla. Tällä kertaa olin yksin ilman tanssipartneria. . ja siltikään en osannu olla heilumatta. Taisin olla ainoa, joka siel heilu ekat kaks bändisettiä. Mieleeni tuli mun,maijun ja jennin tanssit , ku mentii aina tanssii yhes ajatuksena et on tyhjä tanssilattia >  saadaan kunno tila hallintaa. ja mitä me aina tanssittii ,nii ulkopuolisesta se voi näyttää kaikkie maholliste aineitten sekakäyttäjien tanssityyliltä> bileiltä, (kute aina aateltiinki et meillo aina vähä niinku omat bileet:D ).. jaja tuol yksin heiluessani, kuvittelin itteni teirän kaa tanssimaa, enkä antanu muitte häiritä. ja kyllä jalalla pistin koreaksi ja kalorit kulu(taas) :D. Kiitos mielikuvitus Maiju & Jenni. <3

2 kommenttia:

  1. Kiva lukea sun kuulumisia! Must tää sun teksti on just hyvää ajatuksen juoksua siitä, miten pitää mennä kauas nähdäkseen lähelle tai miten se sanonta nyt meneekään!!! Rupee miettii kaikkii pienii elämän juttui ja ihmisii ja tapoi ja kaikkee...arkiset jutut nousee ihan uuteen arvoon! En nyt saanut ihan kirjattua mun ajatusta tähän, mutta jotain kuitenkin! Have fun edelleen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tierän pointin mitä ajat takaa.. ja niihhä se taitaa mennä. sama siinäki et jos jotai on menettämäs, huomaa vasta sit sen arvon ku se on tapahtunu. Mut onneks minen oo menettämäs teit <3. (hope so) .
      ja mukavaa tänne on kirjotella .. aina vaan vähä viiveel tuloo mut ://-.. i try my best.

      Poista