lauantai 7. tammikuuta 2012

Uus vuos ja uuret tuulet ;)

Vko vierähtäny viime kertomuksista. ja tosin .. vuosiki vaihtunu :D. Aluks mietin et no eipä täs oo mitn uutta tapahtunu jote mitä turhaa kirjottaa.. mut sit tuli jo ikävä teitä :DD.

Vuos tosin vaihtu tällä tytöllä Frementalessa. Pvä viettettii eka kierrelle ja kaarrelle ite keskustaa, käytii Priamin kaa syömäs meksikolaises ja sit kuuluisilla markkinoilla. Olin pähkinöitte taivaassa. :P Fremantelen keskus oli mun mielestä "romanttinen" . pieniä kujia ja katuja ja vanhan aikasia taloja. Siel taas turistina heiluin kameran kaa,ja Priam totes ettei ees oo koskaa ennemmi tajunnu et täälki voi ottaa kuvia rakennuksista ku on aikansa tääl asunu :D. . niihhä se on. emminäkää kovin Jkl:n kauppakatua kuvaillu. Yks asia jonka halusin, oli kartta. Käytii hakees mulle kartta jos nään mis mikäki paikka sijaitsee esim. kenenkäki koti,et oon hiema ees kartalla mis liikun.ja kyllä se selvittiki paljo. karttaani on ympyröity kaikkien korit mis on kukaki <3









 Illassa oli luvassa Livebändi (sama mitä oltii to kuuntelees. ) : Off The Record. eli tanssijalka oli jo valmiina. Se o hassua ku aina ku lähen kotooo.. en koskaa oikee tiiä mihin pääryn :D. . jote ku ke aamuna lähin kotoa, olin vielki samalla matkalla. jote ei erelleenkää ollu beauty-kamoja ym. Onneks oli vaatteita (amber), joita käyttää. nooohhh enne iltapaikkaan lähtöä halusin meikit ja käytii lähikiskas ostoksilla ku aika alko olla jo kortilla. kute aina. Miehiä saa AINA orottaa!!


Saavuttii juhlapaikalle Left Bank - nimiseen baari/ravintolaan. Jono oli piitttttkä. Mut kute tottunu jo hyvään kohteluun jkl:än baarimaailmassa XD , mentii backstagen kautta eikä tarvinnu pulittaa 65Dollarii. :D. Paikka oli kyllä hieno. Naiset mekoissaan ja ns. Glamouria ilmassa. Liittouduin Priamin kaveri fanijoukon seuraan. ja alettii ottaa uutta vuotta vastaan :D. Siel se meni jammaillessa, tällä kertaa hiema hillytymmi ,ensinnäki varpaat vielki kipeenä torstaista :D jajaja tunnelma oli hieman fiinimpi. Raketit alko paukkua 00:00 ,bändin johdolla. Eli 6h erelllä aloittelin tämän vuoren . :D













Sunnuntaina mentii Kings Parkii piknikille kera Priam , Vanda ja Lois. Lois on nii ihana ku se tietää aina kaikesta kaike, hyvällä tavalla. Lähettii siel kierros kävelylle ja Lois toimi meirä oppaana. Sanoinki sille et eikö sun pitäs ottaa tosta ura itelles ku oot nii hyvä ;). Tykkään kyl puistoista. Kuulemma tää King Park on maailman isoin  (?) ,ainaki isoimpia ja isompi ku central parkki, puisto, joka on kaupungis. Ilta jatku kohti maaseutua ja mentii samalla porukalla kuuntelee Priamin soittoo jokavuotisii uv pvän -kotibileisii.Ku vanda ja lois astu pois autostaan ne oli napannu mulle ylläriksi amberin mukaan .  Muaki siis osataa yllättää <3.
















Turist Tour : Lois



































Ilta meni naisten kanssa hengailulla ja kuunnelle/tanssie musaa. syöre ja juottae vanhat leidit pieneen iloiseen tanssihiprakkaa :DDD.. Meilloli hauskaa amberin kaa niit seurata ku mammat oli vauhdissa. Lyhykäisesti. On tullu kuunneltuu joka ilta melkee live musaa :DD.. Hassua.



Ma aamu alko samalla vakiporukalla. ja klo 5 herätyksellä. Hypättii Kubotan kyytii ja lähdettii Farmi ajelulle. Amber oli ekat 5min kuulemma innoissaa mut sit alko jo ranta tulla miele . :D.Kubotan kyyris koko farmi läpi. en ollu itekkää kaikkee nähny ennemmi. oli siel paljo juoksuläänejä jois saaa jölökytellä :D.  Tarkotuksena oli lähtee aamujuoksuille ja uinnille Perthii. Tunti myöhässä.. jote juoksut meni kuumalle säälle jo ,ja ekaa kertaa poltin nahkani. :D. Pvä jatku lisävapaa pvänä. Mentii Loisille päiväpiknikille. . ja höpöteltiin loppu aika  eli kuuren aikaa vasta kotia kohti. En pistäny vastaan.








Eka KUVA ! ! :D









Kävin kotia tulles   juoksees. muutamana pvänä tuli juostua sekä aamulla tunti et illasta 1.5h tuntia. Teki hyväää.. mun pitäs vaa saada se uus työapikka et saisin palkita itteni uusilla lenkkikengillä :D..
Priam ku on laulaja samalla. . ja laulun opettaja nii ku mietittii et mitä mä voisin tehdä elämälläni . ja ku noi kaikki täääl on jonkin sortin opettajia.. nii ne alko mulleki et susta tulis hyvä opettaja. En oo IKINÄ aatellu kyllä tollasta XD. nooh sit sanoin priamille et haluisin oppia oikeella tavalla laulaa. se sit sano et no laulappas mulle. Aloin miettii mitä osaan.. Ja alkasin laulaa sille Kaija Koon isää- XD. kuulemma melodillinen ääni/biisi. HAH.

Siitä sille tuli sit mielee et se haluu oppii suomea. :D. Se katteli netistä kirjavaihtoehtoja ja ku löysi haluamansa,, mentii pick uppaamaa se.
Tiistai ja keskivko olin farmilla töis. Siivousta,puutarhaa.. perussettiä.
Torstaina tulin Fremantlee ku Priamil oli vapaa pvä. Käytii kävelees Mantlen rantoja 2-3h. :D. onne vähä karumpia rantoja ku Cottesloe,mut mukava nähä muitaki. ja välil tykkään olla ns. yksin rannalla. ja noi rannat oli just sitä tyyliä.Pitkin pvää laittelin eri paikkoihin sähköpostia ym työhaku juttuja. Pe mun oli tarkotus mennä takas farmille, mut Priam keksi et sil ois käyttöä mulle ja mun Woofa-työtaustalle sen talos > puutarhas.ja se soitti Vandalle et josse käyttää mua pe ajan woofana,et onko okei. No se oli sovittu. :D .



Pe tein aamupalaa tääl ja Priamil on erikoiskahvikone(kotikäyttöne). ja näin 1,5kk jälkee eka cappucino ja syrän oli paikallaan sekä tekijällä että kahvikupissa ;). työt alko koittaa ja minä kitkin puutarhan ja voi kylse näyttää kyl nyt nii kauniilta . Se oli se mitä se tarvitti, Naisen kosketusta. :D Priam vastapalveluksi korjas mun cv:n . . jossa meniki TOVI :DD. Aamusta mulle oltii soitettu yhestä kahvilasta. Ensimmäinen feedbackki . JIHAAA:: !!! se oli Stirling-alueella ( Abmerin ja Loisin asuntojen välis) .. Vihdoin ja viimein saatuani ne kiinni, sovittiin et tuun su kattoo ite paikan ja katotaa mite voin tehä ja ns. ne tarvii.se ois osa-aikatyö 3-4h/ pväja  3-4pvää/vko.

Pe ilta päätty taasen EdenHIll- Bar and Bistro saliin, ku joka vko ja pe LimeWire bändi soitteloo siel. enne keikkaa syötiin pihvit :P . . ja ite olin paremmal tuulella ku viime pe , enkä nii sleepy. Seuranani oli Rick, Andy ja Jason. Rickinkaa mentii tanssilattialle :DD.. Ens vko la ois tarkotus mennä Margaret Riverille, ku täl bändil on siel keikka. nii nään samalla senki alueen. :) Bändi lopetti ja yhen aikoihin päästii lähtee. Mentii suoraa Chidlowhin ku aamul oli tarkotus mennä vesipuistoon.

Fiona, Valerie, Millton, Priam ja minä oltii vesipuisto-porukka. Olin innoissani. Mut ku tultii... ei se kyl vesipuistoo ollu koskaa nähnykkää :DDD.. siel oli muutama isompi uima-allas. ja sit KAKS LIUKUMÄKEE VAAA !!!!! ://////// . oli ne hyvät mäet ,musa ja valot, ja lujaa pääs... mut silti !! .. nooh ens kerralla mennää kuulemma isompaa.parempi ois.  :D




Iltaohjelmana oli taas kerra live musaa kera Off The Record. Oltii sovittu Lelen kaa ,ku ekaa kertaa treffattii ja tierettii olevamme samalla levelillä tanssimuuvseis, et meirä on pakko lähtee tanssii uuremman kerran. Tänään oli siis se ilta. Käytii ottaas Lele kyytii ja mentii kohti bändipaikkaa. oon jo tuttu näky siin porukas :DD.  . ja roudaamas Priamin kitara kamoja jne.. :D.  . Onneks tätä habaa on jotenki tullu kehitettyä aikoinaa , HAHA. Bändi soitteli taasen kolmes osios ja minä ja lele : Sweating like a pigs!! :DDDD... burning calories !!! hahah. Nähtii Jennin kamun Tominki kaa, mut emmä kerenny kovin paljoo tanssimuuvseiltani juttelee, mut tairetaa nähä joskus paremmal aikaaki viel . sillo kuulemma paljo hyviä vinkkeleitä tääl asumisee/olemisee.. :D.. Kaikki apu on tervetullutta. Bändi lopetteli 00.30 aikohin. jatkettii siit Priamin ja Lelen kaa Hip-E - clubille. ovimiehille kauniisti hymyillen pääsin sisään. Pitäs olla kuulemma aina passi mukana. Noohhh .. muuvsit jatku. oli mukava paikka. Musa oli kaikkee maan ja taivaan väliltä . mutta toimi. kute aina. :DD . .ja karriaki tuli ikävä, ku acdc soi ;). . vooiiihhh <3 <3 .  Baarit on tääl viitee asti auki, mut me lähettii siin 4 jälkee. Käytii heittääs Lele kotia ja minä ajoin ekaa kertaa Priamin autol. Seki anto siunauksen mun ajotairoille :D. . oli pakko ku se joi.  

Se on kyl huvittavaa ku mitä täs ny Priamin seuras enite on hengaillu viime aikoina.. nii se alkaa tajuamaa mun enkkua :DD. . ja mun lausumisia. huomasin ku pe selitin Jasonille jotai naapureista . Neighbour, joka on vaikee sana mulle :DD. .  nii Priam naurahti ja tajus mistä oli kyse, ku jason ei tienny. :D..  sanoinki sille et se alkaa jo tajuamaa mun puhetta. haha-
mut jooo.... täs ny hiema paivityksiä. tänää meen puhumaan ittelleni työpaikan. HOpe so. :)

3 kommenttia:

  1. No niin, nyt alkaa elämä jo asettumaan sellaiseen heini-asentoon siellä :)

    VastaaPoista
  2. Nii kait sitte :D. Siksi iteasias oon aatellukki et new seeliksen jälkeen tulsin takasi tänne perthii,.ku tääl on jo jonkin moinen kaverikunta :D. enkä haluu viel näit ihmisiä jättää.. kuha sen työpaikan sais viel. .

    VastaaPoista