lauantai 10. maaliskuuta 2012

Peruselämää




Vkoloppu Rottnestilla. Oli kyl hienoo mennä sinneki suunnalle. Lautta kestää sen 45min . Saari on tunnettu pyöräilystä ja on vähä samaa sarjaa mitä ahvenanmaa on.tosin en oo sinnekää päässy viel käymää. menos ollu kovasti. sama ku tallinna. :DD. ehkä joku pvä.



Saari on kauttaaltaan vaan 22km eli helppoha se oli pyöräillä suitsait. hienot oli kyl maisematki. Nähtii molemmat lighthouset. Pvää ennemmi ku oltii etuverannalla iltateellä, Priam sano et tuonne valoon mennää huomenna. Eli toine majakoista näkyy meille kotiin asti. 19km :D.

























Aikaa meill oli se 8h. kyl siin kerkes iha rentoutuu. teki hyvää pyöräily. Oha sitä normi eloo välil kaivannukki. Nimittäi ikinä en oo autoo ennemmi omistanu,ja pyöräl menny joka paikkaa aina. kun taas tääl autol pitää suristella kaikkialle. . en tiiä onko suomes, mut tääl bensahinnat vaihteloo päivittäi. ja halvin pvä on tiistai. Hinnoistakaa sen enempää tierä onko se halpaa vai ei , mut normisti unleaded maksaa sen 1.45 donaa ja halviommillaa löytyny 1.36 d . Mut jos alle 1.40 löytyy nii kuulemma kannattaa jo ottaa :DD. . tierä sitte. uskon viisaampia.mua on kyl nii helppo huijatakki. mut no joo.. näil mennää mitä herra o suonu.

Nyt oon tosin työskennelly siel Guildfordin poikakoululla. Työporukka siel on kyl kans mukavaa, tosiaanki monimaallista :D. eile oli eka virallinen palkkapäivä,joka tuli suoraa tilille. Jeij!Tosin eka mun piti mennä pankin kautta ku olin unohtanu mun pin-koodin :DD.. 3kk sitte kortin sain ,mutku tullu pelailtuu suomikorteilla tähä saakka,kaikkea ei voi muistaa.

Eilisestä puheeollen, (sekä myöhäset naisten (munkielellä akkain) päivää teille Akkelini <3) ,menin yhdelle kuntosalille,koska haluun jo saada oman elämän rytmin.ja tilasin netistä  3pvän ilmaispassin. Noohh.. Menin Melvilleen ,kute passis luki. enkä löytäny kokopaikkaa ollekaa!! soitin sinne ja ne sano et joo se on remontis,et kaikki Melvillen asiakkaat on siirtyny automaattisesti meille Bride Lake:iin. No se sit neuvo mua miten pääsen sinne perille.matkaa n. 10min autolla. Muutamaan otteesee kerrate, sanoin et okei, i try my best. ja 10 min päästä > Olo oli ku voittajalla !! enkä ees tarvinnu karttaa vilkasta ! . hahah.

Eile alotin sit 2h sessiolla : BodyAttack ja Pumppi. Olin yhtä hymyä koko tyttö. <3 Tosin ihmettelin hieman ku oli vanha pumppi.. ku kuitenki aussila on lesmillsin "synnyinmaa" jossen vääri muista. mut menipähä vanhasta muistista .,ja tosin 3kk tauon jälkee :DD..  Meirän jääkaapin oveen ilmesty mun sali-aikataulu. Sanoin Priamille et huomaakko , MÄKI asun tääl. :DDD.

Eile meillä oli töissä catering tilaisuus mis oli minä ja kaks muuta tarjoilija tyttöö. Tilaisuus oli iltapainotteine ja koulun vanhat pääjehut oli aterioimas. meil oli  kolme ruokalajii + jälkkärii > viikunaa punaviinikastikkees :P. Mun työtarjoilijat oli vuokrafirman kautta,jajaja... toine aussista, toine ranskasta. Ihan muakvia tyttöjä,sinänsä, mut ku niil ei ollu tekemistä(toisin sanoe ei osannu kattoo onko mitn vai ei) nii ne haki jakkarat ja istu alas ja näppäili puhelimiaan. No ei sinänsä kiire ollu..mut eipä mulle tullu ees pieneen mieleenkää tehä tommosta. Huoh. Sit oli hyvä ku meirän kokkeina oli cheff(joka on meirä päällikkö) ja sit uus naine kokki, Wendy. Alko olla seuraavan ruokalajin kierros eres, ja Wendy sano Amylle ja Lauralle et jättäkää tiskit siihe ja valmistukaa lähtee lautasii pöytii, tytöt jätti tiskit,mut samal katos itekki muille maille. Wendy siihe et : no mihkä ne nyt sit katos, nää alkaa olla jo valmiita !! minä sen selän takaa: minoon täällä. Se: No tottakai sinä siel oot valmiina,kute kokoaja ollukki. mut mihkä ne toiset meni!! Mua huvitti XD .

Perjantai :  Aamu kuus ja minä Combat tunnin eturivis. Oliko ikävä :DDD..

Illalla meil oli taas catering- tilaisuus. 250 hengee ja rugby-pelaajia. :). Ilta meni rattosasti fingerfoodia tarjoilemalla. Ite ei paljoo tarvinnu liikkuu eteepäi ku kaikki tuli mun (ruuan) työ. Oli kyl ihania ruokia, mustekalaa,katkarapuja, sieni/feta pullia.. ym :P. Pääsin töistä 23 ja Eden Hill,jossa LimeWire bändi soittaa joka perjantai, oli siin 5min pääs Guildfordista. Päätin mennä kattoo ne ja tanssahtaa. Ja just ku kaarsin pihaan ,alko niide viimenen setti soimaan ja : I`m Just a GiRRLLLLL  " .. biiisihä on jo tunnetusti mun biisi,koska mun takii ne alko sitä soittaaki. Kaikil loksahti suu auki ku minä pomppasin lavalle <3. Ajotus oli täyden oma.

La päivä vietettii Piian kaa kaupungilla. Sitä ennemmi menin vihdoin ja viimein Outlettii ja Rebel Sporttii. Siel huvitin myyjäpoikia kukkamekko päällä,sulat korvissa ja tesmailessa juoksulenkkareita juosten pitkin käytäviä. Mun peruslenkkarimallia Niken pegasusta ei ollu enää mun kokoo ja aloin koitella muitamalleja New Balance ( ?) . Muutamat oli jo osto aikeis..mut sit tesmasin toisia nikeja ( air retaliate)  ja kyllä. Sanoin myyjäpojalle : I feel like a home.



Nähtii Piian kaa northbridgellä irkkubaarin ees ,koska se oli ainut jonka varmasti molemmat ties :D. Piian kaa tehää aina samat > shoppailut. mut oli hyvät löyröt.. 3 mekkoo 39donaa. :D. + roxyn laukku ja ne lenkkikset oli tän pvän saldo. (uutta tilipvää orotelles ) :D.

Piia sai viestin suomitytöltä et ne on viettämäs suomi-iltaa tänää,et tervetuloo. Mentii yhteis tuumin sinne. Ja kyllä oli mukavaa puhuu suomee välil,pitkästä aikaa oikee kunnolla. Parina pvänä ollu kyl olo ettei jaksais aina olla keskittyneenä jne. Esim . nytte töissä ku tuloo kokoaja uusia sanoja ja ku se sanavarasto(kaan) ei oo mikää vahvinta mulla. Eile ekaa kertaa yks poika kysy multa mistä oon kotosi. Neki siis alkaa huomaa mut. :D

Oli hyvä ku lähettii citystä suomityttöjen työ, Piian kaa mentii osa matkaa niin mite kumpiki parhaite osaa johdattaa. Piia vei meirät Northbridgestä Highwaylle.Sit mä hyppäsin autollani sen etee ja johdatin moottoritieltä tytön luo. :D. välillä huomattuamme et oltii oikeilla jäljillä, kommunikoitii taustapeilien avuilla peukkuja näyttämällä. Olot oli voittajilla (taas) :).

Suomitytöistä yks tyttö oli tullu vasta 2,5v sitte aussilaa, jote sillä oli eväitä : Fazerin sinistä ja Halvan salmiakkia mukana . Njam.

Nyt illaksi Freoon kuuntelee Charma bändiä ja hiema tanssahtelee.. Ehkä yksi uusista mekoista päällä ;).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti