tiistai 28. helmikuuta 2012

Matkailu avartaa. .

Taas näitä tunne purkauksia :DD.

Mut kute sitä sanotaa ,nii se on kyl totta et matkailu avartaa. Ja mitä tullu huomattua nii kyl sitä oppii arvostaa kaikenlaista uutta omaski elämäs mitä ei oo ennemmi osannu arvostaa. Tääl on nähny kaiken tasosia perheitä, rikkaita, köyhiä, normeja.. ja huomaa niis erilaisuudet mimmoset kasvatusarvot kelläki on .Tiedän mistä ite oon kotosi. etten iha kaikkei rikkaimmasta päästä,riippuen osaksi siitäki ,et olemmat vanhemmat oli kotona oikeestaa mun koko lapsuusajan ,isän halvauksen takia.Muistan ku teinivuosina tuli ns . hävettyä perhettään(ehkä se oli sitä teiniangsti aikaa), sen on kyl tajunnu tääl ollessa, et  ainaki mua on rakastettu kotona <3.

Eile tuli taas näitä "ihminen mieleen tietystä asiasta " - muistoja. ja kappas vaan isäni. :). Heräsin kelloradioon eikä asema ollu oikee kohillaa, silmiini tuli Reima istumassa pää kiinni radiossa ,kuunnellen urheilu-uutisia. Eilen kerroin Priamille, mistä mun urheilu innostus on lähtösin. Pienes kyläs kasvaneena , suurin ajanviete oli erilaiset joukkuepelit. Jalkapallo. Kerroin kuinka aina pelattii toiste kylien poikia vastaan, ja tottakai (ainaki melkee) pieksettii ne :DDD.

Äitille tuli laitettuu viestii et se on kyl mielessä enemmä ku normaalisti. ei sinänsä koti-ikävä mieles, mut enemmänki siin et osaa arvostaa enemmä mistä oon kotosi. Tottakai aina arvostanu, mut... U Know. Nii äiti vastas takasi :

" Sinäkin olet tärkeä ja rakas. on tullu herkistyttyä kaikille mitä näkee tv:ssä. esim. mä en juurikaan katso avaraluonto ohjelmaa.Lauantaina tuli kuin vahingos tietoon,et siinä tulee sen alueen eläimistä.Kengu,dingo, PIIKKIPIRU> nimensä mukainen, käärmeistä ja kuivuudesta. Ja on tullu seurattua muutakin,lehdistäki ottaa silmiin asiat jotka liittyy u-s tai aus.Molemmista jotai silloin tällöin. Eipä kummempia. "

<3

Mut niin ... kyl sitä kaikkee oppii itsetää ja elämästä tääl. Kute Henkkaki mulle sano ku kerroin aikeistani, et sen thaikkureissulla se oli sen huomannu. Ja oha se jo aikaki oppii elämää ittensä kaa, 26v siihe meni :DD.

Eile kävin aamusta juoksee itteni kaa Freon rantaa pitkin tunnin verran, illalla töitte jälkee jäin Morleyhin yöksi Danielin työ. Mun työpaikka on Guildfordissa. Freo > 45min autol. Morley 10min. ja ku nyt oon ma-ti siel nii jäin tänne näitte ihmisten työ.Eile siis mentii juoksee Danielin ja Marcin kaa Swan Riverii(11km),mikä siis kiertää pilvenpiirtäjät hienoinee maisemineen. Ne oli hyvää juoksuseuraa,samaa tasoa. Itelläni hiema paino jo aamulenkki alla.Tullu hiema laiskoteltua viime aikoina ://.. ja sen kyl huomaa. Periaattes tuli siis juostuu puolikas eile. :D. Mullo aina nää kevyet alottelut.. :DD . Mut kylmä täältä nousen viel . ja haluun uuret lenkkikset. !!

Nyt istun tääl Morleyssa olevassa Ostoskeskuksessa. Tänää pvän ohjelmana on enne töitä nähä Serena ja Max (marcin vaimo + poika) ja sit meen töihin taas illaksi. Eile oli palkkapäivä Priamin "house wife" töistä, jote nyt saan hiema shopata sen kunniaksi. <3- ja haluun löytää meille avainkoukun !! koska Priam hukkaa kokoaja avaimensa ja iteki oon tottunu omas kodissani et sen kätevyyden. eipä tarvii miettii mis on avaimet ,ku laittaa sen viel oven vieree. mut joo..
mä jatkan tääl, jatkakaa te siel. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti