lauantai 20. lokakuuta 2012

elämää enne ja jälkee loman :)


Täällä sitä istutaan taas . San Churro. TOsin tuntuu et viime kerta oli viime elämäs-
Sama elämä kuitenki, suklaa pannassa. Vaikka just söinki KOKONAISEN marianne suklaalevyn suihin, minkä sain äitin lähettämästä paketista. Nii tarviiko syitä siihen, et oon lihonnu :DD.
Juttua pitäs kertoo tasmaniasta jos oltii viiko verra lomailees, ja sit taas enne ja jälkee elämästä. Alotan enne elämästä.

Viimene ns. virallinen työviikko mannassa. Kylhä se haikeelta tuntuu, vaik vaan puol vuotta siel ollukki. Mitä elosel kerkes aikonaa olla reilut viis vuotta. Sitä mukaa mitä päivät väheni ja työkaverit,joka ei tullu pe töihin halittiin ja hyvästeltii. .

To iltana meil oli yhteinen ilta taas ku minä olin ovityttönä Kennyn bändin soittamas illas. Stacey ja Guido piti mulle aikalailla seuraa ja tanssahteltii siin yhes lippuluukun edessä. :D

Perjantai tuli, joka oli samalla mun synttäripäivä <3 -
Nii se tämäki akka vaa vanhenoo :D.

Töissä meillä on tapana syörä kaakkua , jos joku lähtöö pois/ on synttärit , tai muute vaa .

Siin puol3 aikoihin Ric tuli hakee mua keittiön puolelle, ku alko hiljenee kahvilan puolella. Sinne ne kaikki oli kerääntyny pöyrän äärelle. Jossa oli suklaa-appelsiini kaakku ja ISO lahjapaketti !! Olin otettu.
Häppi böööötthhrreeeiiiiit laulelivat ja loppuu tääl on tapana huutaa : hiphip -HURREi, hiphip HURREI, hiphip HURREI !!

Kaakkun päällä oli neljäkynttilää. Puhalsin. Kolme sammu kerralla. Yks jäi palamaa. Connie ja TEina kommentoi : ei tuu poikaystävää. Sanoin : en tarvi enää, mullo jo mies . Kaikki naurahti :)

No päästii sit lahjan kimppuu ku kaikki oli kokoaja :AVAA AVAA AVAA. !!

Päällä oli Koko Black suklaapaikasta (mis juhlistettii Erikan kaa mun maratonii) kenguru ja koala suklaat. sekä kortti , johon kaikki oli kirjottanu ajatuksia musta :).

Sitte ite lahja, kute jo sanoin. Se oli I-S-O. !!
sen avattua ,ensimmäisenä suusta tuli : WHATT TTTHHEE HEEEELLLLLLLLL !!!

KAIKKI NAURO :DD.

Siel oli kunno aussi tyyliset  EMU saappaat. Ne on lampaan nahasta tehty ja pitää kuulemma vettä - Samaa sarjaa UGG saappaitten kaa
.
En ollu osannu yhtää orottaa noi arvokasta lahjaa. Olin oikeestikki yllättyny.

Kiitin ja kumarsin .

**
Päivä piti olla mun vika päivä, mut aamulla Myra tuli sanoo pyytäessää viimestä kahviaan multa, et pystynkö tekee yhen Tarrynin vuoron la. Suostuin.

Yks meirän asiakas Christina toi mulle läksäri + synttärilahjan. Pienen ja hennon kaulakorun Freomaiseen tyyliin tehtynä. Söpö- Sano et ei halunnu kovinkaa painavaa antaa,ku reppureissailen (tai ainaki mun nimikehä se on ).

Juteltii myös DArwiniin menosta, ku sillo on kaveri siel et jos sais jotai järkättyy. Kaikki on tervetullutta, koska iteksenihän sinne meen .
Annoin sille palan synttärikaakkuaki :P

**
Kotia tulles , Priam oli keräilly kasan eri unilevy akka artisteja lahjaksi sekä Pimkin uuren levyn :). Mä toin kaakkua töistä kotia.

**
Sitte tähä loman jälkeisee elämää. :

Loman jälkeen Nigel haki meirät kentältä ja mentii muutamaksi tunniksi istumaa niille. Kerrottii matkasta ja ne oli päässy joulutunnelmaa ekaa kertaa. Oli ottanu kaapista kaikki joulukamat mitä ikinä vaa oli löytäny ja oli pistäny esille. Ekat joulutamineet siis nähtynä :). Nyt alkaa tosin kaupoiski jo näkymää pikkuhiljaa. On kyl iha outoo nähä joulua jo.

Sunnuntai aamuna oli tarkotus juosta puolikas Freossa. Ei ehkä ollu iha paras ajatus ainakaa innon takia loman jälkeen. MEni kyl nii huonosti ku olla ja voi. tai ainaki mielen kaa. Ei hitto. Aika oli 1:57 (10min huonompi mitä enkka) .. ja mieli ei ollu kyllä YHTÄÄ mukana. Noooh aina ei voi onnistaa. ja siit pari h ja töihin. Normielämä on siis alotettu täysin loman jälkee :D.

Muute viikko on menny, töis muutama päivä ja kotona frendejä kattoes sekä toista varastoo koottaes. Meillo Priamin kaa diili, et jos sille tuloo ikävä mua mun DArwinin olon aikana, se siivoo. Sanoinki sille ettei taira tulla ikävä, ja koti näyttää samalta mitä tähänki mennes. Nooih.. katotaas sitte marraskuu puoles välis.

Eile ke pitkästä aikaa nähtii Piianki kaa. Mentii Claremonttii shoppailee. Tosin se ostoskeskus on hiema hienompaa luokkaa, jote ei siel ollu yhtää ns. mun kauppaa. Tosin suklaapaikka löyty, Koko Black.

Tänää ois tarkotus mennä katolle kattoo leffaa. :D. Hiema erilaista luvassa siis. Ja käytii Abigailin kaa Art Centeris kahvilla. En ollu aiemmi siel käynykkää. Oli hieno paikka.

Roof Top Movie oli oikein miellyttävä kokemus. Paikka itestää ei ollu nii korkeella (kuurennes kerrokses parkkihallis) ,mut screeni oltii sijoitettu pilvenpiirtäjien eteen, et takataustana näky öinen Perth ja pilvenpiirtäjät.CUUUUUUUUUL! Leffana oli Ten Canoes, joka kerto aborginalien elämästä. Toivottavasti mun tuleva farmi aborginaalit on enemmä nykypäivän ihmisiä ku mitä leffas ne kulki alasti, ainoostaa heinänkorsi peittämäs arkoja paikkoja. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti