maanantai 11. helmikuuta 2013

pikkujuttuja


Täälä taas, San Churro.

Tällä kertaa kaks poikaa soittaas, toine torvea toine kitaraa. Nää siis hiema aina vaihteloo, tällä kertaa, ei kyl nukuttais :D. Pannassa tosiaan herkut,jote camomilla tee tällä kertaa. No emmä iha nii tylsäks oo tullu et pelkästää näitä litkisin. Mut mullo flunssa.Tainno jo voiton puolel. Loppuvetoja oikeestaa. Se alko tos pari vkoo sitte, samalla kuivapala kurkussa- tunteella millä mulla aina alkaa lunssat. Tiesin oireen mut olin kyl sitä mielt et mite oon tääl kesäaikaa voinu saada lentsun, en sit alannu tekee mitää estääkseen.Päättelin, et sama oire voi olla muistaki johtue.

Mentii viime tiistaina tyttöjen kaa taas kyseiseen joogaan. Ollaan siis iha kertakortilla siel jo :D. Tierä mitä joogiksii meistäki viel kehkeytyy (toivemaailma). Tehtii astetta enemmä päälläseisontoja, eri variaatioita. Mulla alko lopulta nokka vuotaa sen avulla.

Nuha-aikaan lounaaksi
Toine syy tais olla työputki.

Camping loman jälkeen takas ereltävään(suomi) elämää. Kuus päivää töitä,yks juhlapyhä päivä vapaa, 10 päivää töitä. Laskettuna 17pvää yhellä vapaalla. Loppupuolel taivalta aloin olee jo ,teen työni - en hymyile turhia - tunteella. Alko muistuu nii aikaset suomityö vuorot mielee ,että!!
Sinänsä hyvä. Kerta.

Mullo nyt 5päivää Mannassa töitä. Olin miettiny jos sitä hankkis toisen väliaika homman pe-la päiville,millo on vapaa mannasta. Aion muutenki keskittyny nyt vaa työn tekoo tän puolen v ajalle, ku saan mannas olla. Sen jälkee saa sit taas reissata. No täs työputkes sen tajus et joskus jakso, ei enää.

Meillo nytte tullu muutamia uusia tyttöjä töihin. Manna on sinänsä vaihtuvaa työhenkilöö paljolti, reppureissaria sun muuta. Viime viikol mun "en hymyile turhia" maanantai pvän aikana tuli uus tyttö Suzanna. Se oli mun kaa  lopetus vuoros, jolle mun piti sit opettaa kaikki. Ite en ollu yhtääää uuren ihmisen opettelun tuulella, eikä oikee juteltu mitn. Sen jutut tuntu tyhmiltä. Sanoin sille kyl pvä päätyttyä et lupaan olla huomen parempi, ku se tuli mun kaa iltaa taas.

Ens vaikutelma voi hämätä. Mietin et se on hiema boooring tyyppi, josta sanoinki Georgialle, joka kysy mite meni. Nooh.. tänää olin seuraava kerra ,ei väsyneenä sen kaa, ja ihan mukava tyttöhä se jo on. Itelläni vaan oli asenne ongelma :D.

Lähetin Georgialle "olin väärässä" - viestiä.

**

oon oppinu seuraamaa muita autoilijoita liikentees. syy. mullei toimi nopeusmittari. Ajelen toise peräs tai rinnalla hiema mutu-tuntumalla. Sekä vasemmapuoleinen liikenne. En aina oikee muista hethätää kumpi on vase kumpi oikee. Jään mielummi oottaa viivalle, ja katon mite muut menöö. Viel ainaki hengis selvitty, ilma sakkoja.

**
Laura tuli hakee mua skootterilla töihin. Hetken epäröin,mut uskaltauduin. Kypärä päähä ja kyytii. Ihanan vapaata, kesätuuli tuiversi, kärpäset ei syöksyny hampaisii, sain huoletta siis hymyillä. Huome jourun menee tylsäl autol tai pyöräl.

**

Käytii Manna tytsyjen kaa Koko Black suklaa kahvilas ,kun yks meistä lähti pois töistä, Louise. Minä ,Erika, Georgia ja Louise. Tytöt oli ihania, uv lupaukseni takia heti ekana kaikki oli silmäilemäs menua mun silmillä, mitä voin syörä/juora. Löyrettii toastit . Maistu.
Tytöt nautti mielimääri suklaista, meirä pomo anto tarpeeks rahaa, viel kotiin vietäväksiki. :)






**

Mun muutama kaveri on raskaana, ja uuden vauvauutisen sain Andrealta ,jonka kaa mentii aamupalalle. Elokuus beibi tuloo avaamaan silmänsä ja musta tuloo se "siunaava täti". Suomessaki on tulu jo muutamat beibit, joita saan sit tavata ku sinne tuun. Taitaa kävellä jo vastaan. Karri pitää mut ajantasalla julle tytön kasvusta. Huikeita eroja jo löytyy.






Karrin Julle Vauva.


**
Pystytettii Priamin kaa GumTree puu meirä kotipihaa. Oli eka kerta itel puun kasvatukses. Siin yhes vitsailtiin et lastenlapset saa sit sen alla leikkiä :). Täälä joka pvä, toine toisellemme sanotaa, jossei ite kerkee : muista antaa meirä beibille vettä.
Meillo vaa tämmöne vauva.

**
Sain kokeilla ekaa kertaa eläes krikettiä. Sääntöjä kuulin sitä mukaa, mitä "peli" eteni. Lyöjä/Puolustajana olin parempi,mitä heittäjänä. No eipä se mikää uus uutine ollukaa. Oon aina ollu iha surkee heitoissa, täys painajainen.
Priam oli aika hyväki.

Se on toine suosittu aussilaji tääl. Kesälaji, talvilaji on footy. Sitä kuulemma pitää mennä kans täs kattoo, yks must aussijutuista.





   **

Yks vkoloppu oli pyhitetty karaokelle :DD. Pe iltana mentii osalla Manna porukasta + Priam hoilailee, juhlii samalla Staceyn lomalle lähtöö. Se oli lähös etelä-amerikkaa reissaa 6vkoks. Priamin kaa verettii muutama duetto, sekä tyttöjen kaa myös. Muuten hauska ilta, mut pahat isot miehet varasti Kennyn puhelimen :((. Järkkärit oli liian säikkyjä ,eikä menny väliin-

La iltana karaoke jatku. Toine porukka, sama meininki. Mentii Perthii asti Japanilais pubii. Daniel (mun aikoinaa oleva juoksu kamu) piti synttäreitä siel, ja vandan poika Marc oli kans. Se oli varannu yksityistilan pariks tunniks, jonka jälkee alko vapaa kaikille. Paikka ei ollu kovin täynnä, jote tuli hoilattu sen minkä jakso. Sielt löyty mun tutut Creep ja Runaway -joita ei South Streetin pubista löyry.
Laulu taso oli astetta huonompi, sanoinki pojille, tää kuulostaa iha perus suomitasolta. Ei ollu MITN väliä mitä laulua koittaa, onko eka kerta vai ei. Sai siis hyvin harjotella. Ite sain uuren lempparin mitä voi alata laulaa toistekki, Pinkin Who Knew.

**
Priam on liittyny The Auntseihin. Niilloli kakkos keikka Nortfolkilla, Freossa. Koko Manna oli melkee kattoos niit. Aina ennemmi kaikki ollu Kennyn takia siel, nyt useemmat tuli sanoo mulle suoraa: oon niin innoissani näkeväni Priamin soittavan. Kääntyivät sen suuntaan kattoo keikkaa. Hassua. Mies veti keikan hyvin, sain olla ylpee. Mahtavat soundit. Pojat oli onessaa!! ja näyttivät hyviltä yhessä.

Kenny ei muusta mulle enää puhukkaa, ku bändistä Priamin tulon jälkeen. Mies on IHA täpinöissää :DD.. Voi toista.



Enne keikkaa RUOKAA




jamminggg :P




Hurjat kokoerot. 


heinigeorgiaerika

**

Mentii kuuntelee Oka bändiä Lauran, Priamin, Nicolen ja Masonin kaa. IHANIA. Oon kerra ennemmi ollu, täl kertaa niilloli ulkoilma keikka. IHANA. Musa on hiema reggee, house, dubbstep -tyylistä, helppoa tanssittavaa. Oltii iha liekeissä siel tanssahtelemas. Se koostuu kolmihenkisestä mies yhtyeestä, rumpali,kitaristi + kaike moiset huilut sekä digderidoo soitin ,piano + samalla laulaja.

Väliajalla oli dj, joka soitti tyyliltää aikoinaa Bra -beachillä tullutta reggee/letkeetä musaa. Jopa tunnistin yhen biisinki.  Olin taivaissa. Muistu mielee, kui sitä töis aina tuli heiluttua mukana. Kerran yks kollegoistani sanoi : "Heini ,minen ymmärrä. Minen ymmärrä MITEN voit ottaa tilauksen, hymyillä, tehä drinkit, tanssia ja rahastaa KAIKKI SAMAA AIKAAN !! Minen ymmärrä." Ovvaa jääny mielee niiltä ajoilta.

Jälkeepäi oon miettiny, kui itelle ei sattunu niitä kaikkei kauheimpia asiakkaita koskaa vastaan, mitä illa päätyttyä muilta aina kuuli. Mietin olevani onnekas. Nyt jälkikätee miettien on jääny  viisaan ystäväni Jennan sanat mielee soimaa : "sitä saa takasi, mite iteki käyttäytyy muille". Se on peri totta. Ehkei kukaa känniläinen mullekaa viittiny aikoinaa pahalla kattoo. Oliha niitäki, mut hymyilin takasi vaa ;D.

Jop.

**
Surkuhupaisa tarina. Georgialla on 4v tyttö Scarlett. Pari kk sitte oli tytön synttärit ja se oli saanu omavalintaisen lemmikin lahjaksi. Oli ottanu pitkäkorvasen pupun, nimenny Bobiksi.

Georgia kerto töis et : Pupu on kuollu. Scarlett oli nostanu jänöö korvista ja oli tainnu saada syränin. Oli kuollu siihe. Georgia oli kysyny tytöltänsä mitä kävi? Scarlett : ehehheehehhe.. ei ollu eka oikee sanonu mitn. mut oli sit tunnistanu : I broke Bob . ( rikoin Bobin)

Ei tuska! , no jooooooo... ei saa nauraa. . mut hauska ja surulline tarina.

Ei kuulemma enää vastaavia lemmikkejä.

**

Viime kerral taisin kertoo " Searching for Sugarman " leffasta, joka kerto usa laulajasta ,joka oli kuulu etelä-amerikas. No iha tunnelman vuoksi kysyin Tarrynilta ,joka meni Cape Townii samoihi aikoihi lomalle (on sieltä kotosi), oisko mahista tuora mulle se levy. Tänää Kenny toi mulle levyn töihi. Pistettii soimaa Mannas. Myra oli talos, ei kauaa saatu kuunnella, ku alko taas Myran tutuksi tullu hissi/spa musiikki soimaa. ÄÄÄÄÄ. Kaikki aina orottaa millo Myra (se on siis manna omistaja) lähtöö kotia, et saadaa bileet pystyy. Myra kotia, Musa soimaa. :)

**
Juoksuopetukses viimesin oppi oli pitää käsiä sanoin ku kävelles, eli periaattees roikottaa vaa mukana. Suorana,pienet nopeet askeleet,käret roikkue..tuntuuko tyhmältä ??

Juoksusta puhee olle, huome on MRI tuomio ees. Katotaa mikä on lopulline tuomio polvelle,sekä oonko lopun elämän tän jälkee sit rutiköyhä. Nimittäi tierän et se on kallis, mut osa sanoo, medicare(kela kortin tapane) kortti korvaa kaike, osa ei korvaa mitn.. ja tonnin kieppeillä hoito muute maksaa.. JOTE !! äääääääääääääääää!!!

**
Tällä vkol onki ystispäivä tieros. !! me tosin juhlitaan sitä vasta 15.pvä, ku kyseinen luksus ravintola oli buugattuna täytee, sekä 22.pvä on mun lahjan vuoro : Julia Stonesin keikka. Ei kait se nii justiinsa oo.

Ite aattelin ystis pvä iltana mennä koittaa napatanssia :). Työkamun tyttökamu opettaa sitä, viime viikol alko, mut lentsun takia en päässy. Se oli hassua ,ku just olin miettiny et ois mukava oppia napatanssia. Masonille muina miehinä vaa kyselin sattuisko se tietää? se suoraa: nicole opettaa,ens vkol alkaa uus kurssi.
Täähä tuli ku taivaista !!

**
Oon huomannu, et nyt alkaan olee jo onnellisempi omaan kieleen täällä. Ei enää takertele niinkää paljoo, ja tuntuu et oon alannu elää töissäki. :) Ostin viime vuore puolel jo Eat Pray Love kirjan täältä, jota alkasin lukee tyylii vuos sitte. Se oli sen verra vaikeeta sanoja omaava, et Priamilki meinas mennä hermo ku se joutu selittää mulle mitä tarkottaa. Sekä joka toine sana tuli selattua sanakirjasta.

Oon rohjennu kysymään, jossen tierä mitä mikin sana tarkoittaa, enkä vaa päättelee/pohtii itteksee.

No koitin tos pari pvää sitte uurestaa, pitkän tauon jälkeen ja luonnistu paremmi. Kokonais ymmärrys suju paljo verkkaammin. Siitä tuli mielee, et haluun kattoo leffan uuremma kerra. Oon sen sillo uutuutena leffas kattonu. En tajuu miks, mut se ei aiemmi oo auennu mulle, niinku aukes nyt. Rakastuin siihe. Innolla ootan ku pääsen taas kirjani pariin ;) .

Rukouksia kuullaan siis :)

**

<3 <3 <3 <3 HYVÄÄÄÄÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄÄÄ teille rakkkaaatttt !!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti