maanantai 24. syyskuuta 2012

Maassa maan tavalla.


Olen suomalainen. Välillä tairan hieman liikaaki olla. Nimittäi small talkkiin ku tullaa. En piittaa siit yhtää, ja tääl taas se on perussettiä. Tunnen sen vaan niin turhana. Esim. mun työkaveri Guido on kyl nii small tallkin ammattilainen että.. välil haluisin iteki olla ns. vapaa sanomaa kaikkee. Mut toisaalta se toistaa kaikki siis KAIKKI samat asiat hlö vaa vaihtue.

Esp. jos on aurinkoine sää, se kysyy ootko menos/tulos rannalta? jossei : No mikset? on nii kaunis sää .  jne..
ja seuraava asiakas. Muute siitä hiema tuloo jamppa mielee. (voih jamppasein)

Välil tuntuu et pitäiskö koittaa puhuu enemmä small talkkia. Mut ei se nii vaa luonnistu, jote oon jättäny puhumatta. Tairan siis torellaki olla se suomalaine .

Mun enkusta puhee olle : ricin kaa juteltii ,ja sanoin et oon onnelline sit enkuunni ku ei tarvi enää puhua käsillä. Se siihe : et musta tuntuu et se on osa sun persoonaa. RUpesin miettii suomes oloo, ja kyllä. Taisin puhuu käsillä sielläki.

**
Välillä tuloo kyl kunno juttukaverin kaipuu -tunne . Se oikeesti puuttuu jos joku. Ei sen kummempaa tarvisi ees tehä, muutaku istuu sohvalle ja jutella. Ja ei pelkkää smalltalkkia vaa iha kunno asiaa ja elämää.
Ehkä viel joku pvä semmonenki löytyy. Koska tykkään jutella elämästä.

**


Nytto Darwin liput otettuna . En mee sydneyn kautta vielä, koitan selvitä rikkinäiselllä passilla, vaik se ahistaaki aina. Matka on 24.10-18.11 päälle kolme vkoo. . :) jeij . jännääääääÄÄÄäääÄÄÄäÄÄäÄää!!

juttelin helin ja marian kaa chatis tänää samaa aikaa. Voih ne molemmat suunnitteloo matkaa aussilaa ens keväälle. Täälähän mä (toivottavasti) oon.

Mun suomi asunnos on alkanu putkiremppa ,huonekohtasesti mulla alko viime vkolla. Toivotaa et kaikki tuloo menee hyvin ,ja joulukuusta lähtie löytäisin siihe suoraa vuokralaisen. Oli se aika jännä prosessi täältä päi päättää mikä laatta ja mitenkä päi tuloo olee. Onneks oli hyvä assistentti (Heli) siel toises pääs. kuvia väännelle ja käännelle ,yhteis mutu - tuntumaan päästii ja katotaa sit pari kk päästä lopputulos.

 **

Hansoneitte keikka oli viime la. Oliha ne pojat kasvanu komeiksi miehiksi. 15 v sitte oisin ollu kyl niin taivaissa, nyt oli vaa mielenkiinnosta paikan päällä, ja tottakai pikku heinin takia. :D . Hyvinne veti, mut tulokseen tulin et tykkään enemmä olla konserteis mis ite pääjehu laulaa ja TANSSII ,eikä laula ja soita. Koska kyylään aina enemmä tansseja/joita .ja show puolesta se on miellyttävämpi.

Ittekseni siel olin, kaikkia biisejä en ees tunnistanu, ku ite kasvo teini-idolisuudesta ulos, ei enää ottanu selvää mitä ne soittaa. Mmmbop ja Wheres the love ne soitti iha ekalta albumilta.
Zachary oli erellee enite mun mielee. Tottakai. Mihkäs se siit muuttuis.

**

Tanssista puhee olle. Mun hyvä ystävä on tällä tuotanto kaudella suomen Dance-kisas kisaamas. Joel. Äänestäkäähä mies voittoon ,kerta ite en pysty siihe mitenkää vaikuttaa. :(

Su menin Guildfordiin. Sinne on tullu uus vkoloppu kokki Gavin, jonka kaa oli kyl paljo lepposampaa työskennellä ku Wendyn. Esim . ekal puolen h tauolla mentii kaikki kolme (kalash, mä, gavin) ulos nurmikolle "piknikille " ja ottaa päikkärit yhes.

Pisemmällä tauolla kävin heittääs Lelelle sen frendit. Nyt on frendi maraton hetkeksi hyllyllä..kunnes löyrän videovuokraamosta vikat 4 kautta.

Su iltana menin Abigailin ja Lexien kaa Railway Hotelille, siel oli OKA niminen bändi soittaas. Oli kyl iha menevää musaa, hiema housen ja regeen välimuotoa. Lauraki löyti mut sieltä, ja kyl tyttö oli yhtä hymyä , ku pääs vihdoin samalle tanssilattialle mun kaa. :D. sekä puolet mannan asiakkaista oli siel kans. Mikäs siel jammaillessa niitte kaa. :D:.

**

Onko hyvä pysyy semmosena mitä on vai muuttua maan mukaa ?
(esim, aikoinaa ku sarin kaa reissattii Damis, kaikki oli heti ekana kysyys : poltittako ?). Keskenämme tuumailtii, et miks muuttua siksi mikä ei oo.

jote ehkä se pätee itellä täälki ollessa. Jossen tunne small talkkia, en käytä. Hah.

1 kommentti:

  1. Just näin. Hyvä (tässä kohtaa peukku näyttää ylöspäin)

    VastaaPoista