torstai 20. syyskuuta 2012

eloa iloa


16.9 Su Guildford

Täälä sitä istutaa samalla nurmikon nyppylällä naama kohti aurinkoo, jossa pari vkoo sitte kans- Guildfordissa kokopväses työpäiväs 2.5h välitauolla.

Päällimmäisenä mielessä : Ei enää koskaa ( :D)

Taitaa ens vko olla vika kerta tällä maalla töitä tehdes. Sinänsä sunnuntait helppoo ja hyvää rahaa. Mut kute Kaleshillekki sanoin, et siihe se jääki "hyvään rahaa" ainoostaa täs työs  ,joka sano, et tääl maksetaa hyvin,siksi on tääl ,joka teköö sunnuntaita (32d /h ).

Oon tottunu , sekä tykkään kiireestä. (kontrollis olevasta) . Ja tääl sitä ei oo nähtykää, samaa tiskinurkkaa saa jynssätä pari tuntia, et aika kuluu, sekä kaleshin neuvot : tee hitaasti ettei Wendy laita tekee ns. SEN hanttihommia. Se kyl osaa keksii kaikenlaista mut joo..

ei sinänsä kyl näitä nyt teköö iha mut nyt on alannu melkee palautuu suomi työrytmi näille parille vkolle. 6päivää Mannassa, ja sit su tääl , sekä nyt oli pe ja la lipunmyyntiä Kennyn levynjulkkareis. Jote aikamoista menoa ja vilskettä on. Tulevat kolme viikkoa (vko tehty jo ,2 eres) tuun tekee nyt aikalailla 7pvää/viikkoon. Max yks vapis yhteensä.

Tosin.

Pia se palkitaa, Tasmania orottaa oven takana . Sen jälkee onki sit taas palkatonta elämää ellen Mannaan saa loppupvän vuoroja. Jote iha suottaki paahdan nyt ku viel voi.

**

Tosin nyt vkoloppuna oli The Aunts -levyn julkkaribileet. Pe iltana paikkana oli tuttu Northfolk Basement ,missä ne on aina ennemminki soittanu mun ollessa ovella. Pojilla ku oli levyn julkkari pvä, Tarryn tuli mun kaveriksi ovelle myymää levyjä.

Paikalla oli melkee koko Manna , työntekijöineen ,asiakkaineen :D.
Jatkobileihin ite en menny, mut Priam piti munki puolesta hauskaa, ja oli se enemmä ollukki mieste jatkot. Stacey ainoostaa oli tyttönä uskaltautunu paikalle. Mä oon se tylsempi puolisko meistä, enkä jaksa biletellä kovinkaa myöhää :D:D.. nii se elo muuttuu.

**
Kevät on saapunu tänne. Lämpöö alkaa olee lähemmäs +30 ja arskaa taivaan täyreltä. Tykkään. Työpäivänä meillo 15min lounastauko Mannassa, jonka aikalailla meen istuu arskaan ku on vaa mahis. Se tapahtuu keskellä roskalaatikoita ;D. ja asiakkaitte parkkipaikalla. Josta kaikki aina hymyilöö/vilkutteloo ja huuteloo hyvää lounasta :D .Mut kaikki ilo irti auringosta.

**
Meillä käy muutama suomi asiakas , ja yks naine on Ulla joka tuloo aina pe aamuna isolla naisporukal tilaamaa kahvit. Tuli selville et se on tanssiopettaja. Pe aamusin niillo Thai chi -tyylillä tanssia. Ma aamuisin se taas vetää funky tanssia . Olin heti innostunu. Oon nimittäi halunnu löytää tanssitunteja. Lupauduin menemää ens ma. Saas nähä mite se rytmi kulkoo siel :D.

**
Tairan saada vaikutteita Freo elämästä. Aina ku ostan munakennon ostan kaks isoo samalla koska syörää molemmat paljo munia. Bioska roskat tääl heitetää puutarhaan, tai ainaki se on priamin tapa. Ehdotin sille et hankitaan oma kana. Se vois syörä meirä jätteet sekä me syörää sen munat. Ei ollu kuulemma hullumpi idea.

**
Ollaa piretty yhteyttä tulevan farmin kaa, siel on kuulemma HOTOHOTHOTHOT aika sillo ku tuun sinne. Kesävaatteet mukaan. Majotuksena saan valita teltan tai vajan. :D. eivät maksa palkkaa, vaan ruoka/asunto palkalla kans. ajajja.. JÄNNÄÄÄ !!

Mun pitää mennä Sydneyski käymää varmaa enne Darwinia. Nimittäi mun passi alkaa hajoomaa käsiin. Ja sitte ku pääryn tulee suomee takasi, haluun mennä Ina - Kiinan kautta. Ne tuskin päästää mua rikkinäisel passil liikenteesee :((. Sydney on siis ainoo asioimispaikka virallisis asiois.

**
On tullu juostua nyt muutamaa otteesee,viikolla kävin pitkästä aikaa juoksee rantaviivalla. Pohkeet ties sen jälkee. Marinan kaa ollaa muutamaa otteesee juostu, kerra ku mentii jokee ympäri, nähtii delfiini siel. En ollu ennemmi nähny enkä ees ajatellu et tääl niitki voi nähä. :D: . . Hienoa. Maailma on ihmeellinen.

**
Keskiviikkona mentii vihdoin ja viimein Erikan kaa Koko Black -suklaa kahvilaan juhlistaa mun maratonia. Oli kyl IHANA <3 .


Erika

Minä ja pöyrän antimet


Kannatti juosta Maratoni
Kotia viemisiä















20.9 To

Mielessä pyörii seuraavien kahen viikon jälkeen tuleva elämä. Ainaha sitä pitäs hetkes elää, jota tavallaa teenki. mutku täälki jo siihe normielämään aikalailla on päästy(jämähdetty) ja ku on nyt uutta tieros nii alkaa se pikku hiljaa jänskättää ja mieles pyörii. Välil stressaavallaki tavalla.

Elikkä kaks viikkoo on tosin Mannaa jäljellä. Eile Craig lopetti työnsä, ku sen 2v visa tuli umpee. Huomen lähtöö Mechelle pois töistä. Ei haluu juurtua, ja haluu aikaa itellensä, talon korjausta sekä poika sydneyssä. Voihhh..

Ja minä.

6kk täynnä, Nii se aika vaa rientää. Darwinii menosta mieles pyörii kahen tuntusia ajatuksia. Tottakai innoissani oon ku jotai uutta tapahtuu, mut sit taas toisaalta josse onki pahempi ku vanda :D. ja jos hajoo pää jajajjaja..
mut ykski asia miks sinne meen, nii on se et haluun nähä tätä maata ees viel vähä enemmä. Ehkä jokseenki teiränki kannalta , et saan jotai uutta kertomista tänne :D.

Ja ku tänne tulin, en oikeestaa tienny mitn muuta ausseista ku ooppera-talon ,tai sen minkä näköne se on . MUt sit mieleen on vaa tullu pikkuhiljaa muutamia paikkoja (darwin ,tasmania,brisbane, uluru).
Nyt sit tuloo etee tasmania sitte darwin.
Enkä ees tiiä miks Darwinii haluun.. joku sinne vetää. Kerron sitte et mikä ku siel oon.


***
Tää viikko on melkee vaa pyöriny Hansonin "uuren cd" ja frendien tuotantokauren ympärillä. Hansonit soi korvissa kokoaja millo vaa pystyy, ja yritän optella biisejä.. sekä frendit oon lainnanu Leletä mut se tarvii ne jo takasi, jote loppukiri siihenki on otettava.
Pyysin jo anteeksi priamiltaki ku kaikki vapaa-aika menöö Frendeihin. :D Huomasin töis ollessa et mulla pyöri hansonit päässä, ei siis turhaa opettelua. Ja yhtenä päivänä laitoin soimaan. Guido oli kokoaja, saanko tappaa itteni :DD:. .hahha. En siis oo kovin toivottu musamieles siel.

Välil tosiaan onnistaa. Laitoin Gin Wigmoree, ja Kenny tykkäs ! Se on jo oikeesti PALIJO . Sekä Macy Grayta, josta Stacey tykkäs.

**
Meille on tullu nyt uus työntekijä Jack. Kuvan kaunis mies. Tai toinen mielipide : Tennisksen pelaaja. (guido). Mut on se iha mukava kaiken kaikkiaan. Vaikka kaunis onki. :D.

**



Erika ja Ric tuli käymää vapaa päivänä MAnnaa.. <3 


**

Ma ja Ke aamuisin mennää suomi jarkon ja katjan kaa juoksee portaita ja tekee kuntopiirii 6aamulta. Teköö hyvää mun juoksuille, ja saa vähä kosketusta ns. "kuntosalijuttuihin" . Irtisanouduin Fitness Firstiltä.Viel ens kuun alkuun saan siel olla, mut reissujen ja (ehkä meen) warehouseen takia,kun tuun takasi. Oon kyl Priamin jo muutamana 6aamu pumppii saanu.

Sekä ma menin kyseiselle Funky tunnille. Siel oli kaikki meirän asiakkaita :D. Pirän siis huolta asiakassuhteista täälläki ollessa <3. Ja tanssi : SE OLI NIIN MUA !! Oikeesti oon aina kuullu et omaan omantyylisen tanssityylin (hyvällä tapaa) , ja ku sinne menin, tuli tunne et : Näihhä mää aina tanssin !! eli mun normi tanssityyli katekoroituu Funkyyn. Tairan siis olla se funky tyttö, mitä mun työkaveri Laura on jo aikoinaa toitottanu. <3

**

"Talk like a pirates" - Day .
Maailmanlaajuinen pirates päivä oli to. Empä oo kummosesta päivästä ennemmi kuullu. Mut meillo tapana välil viihdyttää asiakkaita ja pukeutua joksikin. No ideaha oli selvä : Merirosvoksi.
Ti aamuna kävin shoppailees ja yritin kierrellä kauppoja siihe mallii et löytyis jotai merirosvo kamaa. Aika huonoin eväin, hatun löysin vaan yhestä tavaratalosta lasten osastolta. Peruukkeja siel oli,mut huonoja. (aluks jarkko sano et niillo yks peruukki,jota voi lainata.Joka oli mun ns. tärkein juttu merirosvoksi tulemiseksi. mut niillei enää ollukkaa sitä ku oli jo palautettu omistajallee)

No tuli keskiviikko, ja viimeset ajat löytää, koska töis jo piti olla 11 tamineet päällä.
Lopulta löyty peruuukki, pitkä musta tukka. Ja sit löysin viel pääkallo käsikoru helmet, josta askartelin tukkatakkuja :DD:. .Pientä näpertämistä..omat vaatteet raitapaita ja punaset farkut ja priamilta mulle sopivan iso liivi, nii asu oli valmis. ja eiku töihin.

No ei kovin mooni ollu ees pukeutunu. Minä ja Connie oikeestaa vaa :DDD.. Ric toimi mun ääniefektinä ja mä olin ist vaa pukeutuneena merirosvo. Ric hoiti murajamisen. :D

Hyvää kommenttia tuli kyl asusta. Tykättii. Päivä Jack Sparrowina.

Meillo tapana syörä kakkua ku joku lähtöö. Joskus meillo myös muita syitä : synttäreitä,vauvauutisia, maratoneja... jossei muuta nii koirna vauva uutisia. Ei muuta väliä ,kuha kaakkua vaa saa :D..

Jote täs Craigin kakkukuvat. Voih.. Tuloo sitä kyl ikävä. Mut toisaalta taas.. sen naurua ei tuu ikävä. Välil meni kyl nii tekonauruksi, ja ku se ei oo mikää hiljasin  nauru. Mut oltii me kyl hyvä tiimi. Se jo kovasti mietti, menevänsä suomee koska suomalaiset naiset (minäkin) on kauniita ja iso silmäsiä. :D. .

Illalla tosin juhlittii Craigin läksiäisiä Gypsy Tapasis porukalla. Siel on ideana et 40d banquette ,ja 2h saa syörä nii paljo ku ne tuo vaa ruokaa pöytää. Annokset oli pieniä mutta paljo erilaista. Siin syöres tuntu ettei oisi tullu ees täytee täytee, mut lopulta ku lähti liikkeelle. Maha laahas maata.

Mentii siit sit yksille Sail & anchoi pubii. Viimeset ryhmähalit ja rutistukset .

<3




Jack Sparrow





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti