tiistai 8. toukokuuta 2012

Tulin itteni kaa treffeille.



Paikkana suklaakahvila Freossa, jossa maanantaisin on livemusaa. Tosin tänää ei esiintyjää oo saapunu paikalle kerta on ollu nii myrskyne sää koko pvän. NOOOUUUUU.. !! Noohhh.. Jouduin tyytymään pelkkään kakkupalaan nimeltään " Big Fat Chocolate" .

NjammMMMAAaammmNN


Tänää tuli (ainaki toistaiseksi) oltua viimosta päivää Guildfordissa töissä . Ihan hyvä kyl vaan, paljon mielekkäämpää on kerta tieros. Uures listas oli jo viis päivää, 8h päiviä. Et kyl se normi elämä alkaa sielt jo vaikuttaa. Tänää olin kyl iha pihalla. Oli maanantai ja kuudesta kuuteen töis. Tuntu et silmät alko vasta kolmen aikaa aukeemaa.

Eile oltii Bunburyssa. Etelään päin 2h autolla. Priamil oli siel  soittokeikka yhellä viinitilalla. Musiikkina Jazzia. Viinitilan omistaja toimi solistina ja hänen isä saxofonistina. Tutun tutun kautta ne oli Priamin bongannu,ja kuullu et se on lähin jazz-ammattilainen, joka asuu Perthin suunnalla. Hyvin niil kyl meni .Eipä huomannu mitn et 10min enne esiintymistä tyypit vasta näkee toisensa ekaa kertaa. :DD. minä siel istues.. . ja kuunnelle niitä.. Alko tarjoilija tuomaa ruokaa ja viiniä pöytään. Hyvä palvelu, eipä tarvinnu ees tilata mitn,ku alko ruoka tulemaan jo kohti suuta. :D.








Paikka oli kyl kauniilla alueella, pienen lammen rannalla. Vihreetä joka paikassa. Ei välttis kuulosta ihmeelliseltä suomea ku aatteloo, mut perthin ympäristö on kuivaa ja "keltasta" maastoltaan enemmänki ku vihreetä. Nyt tääl on alannu aikalailla vesisateet :/.. ja kunno myräkät.  Niin se kesä vaa on ohi. Tosin ku teil siel alkaa olla kesä just ovella.








Marian kaveri




Käytii Priamin kouluaikasen kaverin tykönä kyläs ja kattoos niitte perhe eloa. Niitä lapsia ja niide pottatouhuja seurates tuli mielee serkkupoika Lauri joka oli aina pottansa kaa joka paikas ,ku oltii pieniä :DD.. Voiihhh niitä muistoja. Jos sitä viel iteki sais olla lapsen kengis, ilma huolen häivää .
Äitien päiväki alkaa olee ovella. Katotaa saako äiti pakenttinsa ajallaan. Ite oon sen päivän töis. Ei siis normaalista poikkeavaa. Mutta mä toivottelen täältä maailma ääristä hyviä äitien päiviä jo äiteinä oleville , ja piakkoi äidiksi tuleville ;).

Huome ois vapaa pvä, ja jossei sada pitäs koota loputki ulkovajasta kasaan. Oon toiminu tääl jo aikamoisena timpurina. On vajaa,vaatelipastoo, kenkähyllyy... kasattuna. Handyman.

La meil oli 70luvun teemalla kaverin synttärit. Ite olin hieman laiskalla juhlatuulella, ja pirättäydyin hiema takaa-alalla kattoe 70 luvun tv - ohjelmia . Välillä se laiskuus vaan isköö. En tiiä, mut kyl toi jatkuva enkun puhuminen töis väsyttää ihme tavalla. Vielku on suomeksi hakuses sanat joita luomuihmiset käyttää..nii saati sit enkuksi. Mut kute Luice tänää mulle sano et älä arkaile kysyy neuvoo, ei me purra. ja se on kyl totta, ne jollaki ihme voimalla jaksaa auttaa mua ja yrittää ymmärtää mun solkkausta. Mut katotaa millä laidalla mun enkku on joulukuus, vai pitääkö ottaa toine vuos harjottelua lisää. :DD. .

Me saadaa soittaa omaa musiikkia meirän kahvilas, vois alata kehitellä sinneki sopivaa soittolistaa :D. Ajatus katkee.. mieli nukkumattia tapaamaan. Herätys 4.30 toistamiseen huomenna,vapaa päivänä. Mutta saan pumppi seuraa Andreasta , jote seura vie voiton aamuheräämisestä. Kute Andrea sano : Mä heini tykkään susta, mut en kyl iha nii paljoo et mä lähtisin sun lähi salille klo6 aamupumppii :D:.. nimittäi mennää Innaloohon, joka on multa 30min pääs.. ja ku en oo ennemmi siel viel käyny,nii katotaa mite sinne lopulta pääryn. .

Jote unimatti.. tervetuloa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti