torstai 27. kesäkuuta 2013

vika vko normi elämää



Sunnuntaina kävin hakees Sarin kentältä klo11 aikaa illalla. Nyt meni hyvin parkkimaksujenki kaa ku ei tarvinnu orottaa eikä tarvinnu maksaa. Siel on ekat 15min ilmasta parkkia :) .

Oliha siinä höpöteltävää, ku ei ollu 1,5vuotee tullu nähtyä. Sama Sari se oli ku viime näkemänäki.
Maanantaina oli public holiday täällä, joten mulla ja Priamilki oli vapaa pvä. Sopivasti. Sari oli nimittäi pvän vaan Perthissä, kunnes se lensi Gold Coastille kattoo sen kamu, siksi aikaa ku oon viel töissä.
Mentii Kings Parkkii kolmee pekkaa. Ei ollu mihkää kiire, ni saatii kiertää ja kattella rauhas. Syötii lounasta siel ja mentii mulleki uurelle puolelle parkkia kävelee. Lepposa päivä.

Illasta oli tarkotus käydä Freossa, jossa piti olla Marketki auki vapaapvän kunniaks. Oltii hiema myöhässä, koska market oli kuurelta menny kii. Käytii Outback Jackis pihveillä, mulle ekaa kertaa. Little Cruiseris yksillä.. ja kuha kierreltii. Sari ihastu samantie Freon tyyliin. Olin aika varmaki siit,et saattais olla Sarin tyyline.

Pvä oli lepposa ja illalla oli aika vierä tyttö takas kentälle. Nähää pe ,ja sit jo lähetäänki matkaa :).

**
Tiistaina pitkästä aikaa menin kunnolla töihin. Ihme tauti oltii selätetty. Viimestä Manna viikkoa vietiin.
Illalla Suomitytöt, Veera ja Viivi, tuli vierailulle. He asuivat Mandurahissa ,joka on 50km alaspäin, eikä oltu ennemmi saatu aikaseksi nähtyä. Viimeset hetket meneillää. Mietittii siinä iltavaihtoehtoja mitä tehtäis ja mihin mentäis. Päädyttii lopulta take away ruokaan ja olla kotona sohvalla ja jälkkäriksi juustoja ja keksiä. Ei pahempi vaihtis ollekaa.

Tytöt on tullu samoihin aikoihin ausseihin mitä iteki tulin aikoinaa. Ihana koti-ilta, juustoja ja viintä(maitoa+cokista). Tytöt jäi yöksi, ku menivät vasta kahtee seuraavana pvänä töihin.
Ke aamuna käytii Freossa ettiis mulle perjantaille vaatetta, kerta meillo teemana 80luku ja urheilu mun vikan pvän kunniaks. Eipä oikee löytyny mitn.

Tytöt heitti mut töihin, ja tulivat samalla lounaalle. En oo turhaa kehunu Mannaa, koska tykkäsivät kanssa :). Tytöt lähti jatkaa matkaa, minä jatkoin töitä. Ei sanottu viel hyvästejä, koska koitetaa nähä matkan varrella länsi-aussejen yläosassa.

**
Torstaiaamuna mentii joogaan viimesen kerran 3kk. :( .. tuloo ikävä. Just ku on hyvin päässy vauhtiinki. Lupasin toimia Camillelle herätyskellona, jona oon tähänki asti toiminu. Sain Davidilta halit ja muutama jooga vinkin iteksee tehtävänä.

Siinä se viikko meniki,  perjantai lähestyi. Eikä tuntunu et ois ollu mitn vaatetta päälle pantavaksi. Menin combattii viel viimesen kerran mun salikortilla, jonka luovutin Georgialle vikaks viikoks käytettäväksi. Sain Camilellata hieman asustusta tulevaan työasuun, oli kultaleggarii, huulipunaa ja peruukki. tanssiUllalta löyty säädystimet. Asu oli valmis ja olin valmis menos töihin.

Asu oli tämännäköinen:

80 Luku Sport


Muutama asiakas ei ees tunnistanu mua tämän tukan takaa, muutama sano ettet saa lähtee, koska oon aina se hymyilevä joka on vastas täällä. Yks naine kuultaes et on mun vika pvä, kävi ostaas mulle lahjan ja oli Rhealle sanonu kassalla et haluu muistaa mua. Voih !

Mulla on herkkulakko meneillää tänä vuonna enkä oo syöny herkkuja enkä kaakkuja. Ainoo jota oon syöny on Bliss Ballsit Mannassa. Tytöt oli kehitelly mulle Bliss Balls, mansikka, moon rock (raaka suklaata ) kasa kekon. Oli ihanasti aateltu.

Siinä se työpvä meni mis kaikki muutki. Halattii Myran kaa ja se sano etten sano hyvästejä, etköhä sä viel jollai taval tänne tule takasi :)

**

Illalla oli Grooven keikki Ellington Jazz klubilla. Keikka alko 11aikaa, jollo mun piti olla hakees Sari kentältä. Priamil oli taas keikkaa toisen perää, menin Perthii linkalla täl kertaa, josta päädyin lopulta ellingtonin kulmalle. Oli jännää matkustaa linkalla :) .

Otin auton matkaan ja menin hakee Saria kentältä. Oli aikataulua erellä, ja oltii valmiita lähtee taas samantie. Mentii suoraa Grooven keikalle. Siel oli Priamin kaverit Kalgan ja Nadja kans. Kerrottii meirä matkasuunnitelmat, ja Kalgan siihe et sen kamu asuu Exmouthis, ja on whale shark touril töis. Vois sanoo sille et ollaa tulos sinne suunnalle. Sais hiema avittaa meitä turisti jutuis.  Kaikki apuhan on tervetullutta :)

Se on harvinaisuus jos Ellingtonilla joku tanssii, mutta Groove vetää puoleensa ja sinne taka-alalle kerty tyttöjoukko tanssii. Nii myös mekin menimmä Sarin kaa. Oli letkee ilta. Sain olla ylpee miehestäni. <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti