maanantai 21. tammikuuta 2013

teitä meitä.

No nytto kunno aikalaskuri taas :DD: oikeen on nätti. Onneks on noita nero-jero kavereita olemas, jokka tietää mistä näitä löytyy.

Täs on lähipvien aikoina tullu juteltuu muutama ystävän kaa netis, skypellä tai ilman. Eile Jarno näytti mulle lunta ikkunasta. Oli kotosa näköstä <3. Äitistä näin unta viime yönä. Oli hassu uni.

Äiti tuli Ausseihi "moikkaa" mua ,mut oli nii kiireinen et heitti joka pvä kahen eri työpaikan välistä työtä aamu 6 -ilta 10. Ettei siin kovinkaa paljoo äitin kaa hengailtu :D. Takas torellisuuten palasin, ku Priam herätteli mua, ku olin höpissy suomeksi unissani.

Vaikka täälki on jo koti kehkeytyny, ja ystäväpiiri ym elämä. Nii ei sitä tääl kuitenkaa 100% elä. Tai elää, muttei kuitenkaa :DD:. ottaako tosta ny selkoo. Tierän kyllä et osaan sopeutuu kaikkee, ja periaattees ei ees tunnu et ois maailma toisel puolel, ja ettei ees ois toista elämää. Mut sit välil havahtuu, et kyllä sitä vaa onki ns. yksin täällä maailmassa :D. Hassua.

Oltii kattoo GrooVen ensiesiintymistä viime pe. Elikkä Priam on yks jäsen bändistä. Niillä oli ihan eka esiintyminen ikinä,paikkana Ellington Jazzclub. Hieman astetta tyylikkäämpi (pubia hienompi) istuma ravintola. Mun seurana oli työkaveri Stacey ja sen kamu (Manna asiakas) Pheebe.

Priam hermoili. Eka keikka, ekaa kertaa tän bändin kaa, ekaa kertaa soitti eläessää ellingtonis. .  sai pojan sukat hiema pyörimää. Mut ehkä se oli aiheesta. Nimittäi keikka oli mieletön !! Tykkäsin täysin <3. Ja nii tykkäs mun tytötki. Ne oli kans myytyjä, ja stacey oli yllättyny et priam osas laulaa niinki hyvin ;) .  Enkuksi kuvailin muille : Marvellous !

Menin ekaa PT juoksujuttuu Damienin kaa. Se laitto mut suoraa juoksee ilma kenkiä. Sekä korjas mun juoksutekniikkaa sen verra ,et tuntu et oo koko elämäni juossu/kävelly vääri :D. Helppoo ei oo korjata. Se anto mulle kotitehtäväksi muutamia juoksuharjotuksia, sekä paikallaa että liikkeessä. Voin toreta et oon aina ollu hiema huono kotitehtävis.. :// mut jos sitä oppis.
ja pääsis viel jokupäivä kunnollaki juoksee.

***

Löyty tämmöne puolitekeles täältä kirjotuksista. jote laitetaas se eriksee teille tulemaa.

Mutta tohon skypeilyyn. On ollu kyl ihanaa jutella ystävien kaa. Eile juttelin Maria serkun kaa. Priam ku tuli kotia, se suoraa ties sanoo et : Hello Maria (ja veil suomalaisittai Maria, ettei Mariiiiiiiiiia ) . Vaikka ekaa kertaa ne näkiki.
Mut kuulemma on tarpeeksi nähny Maren naaman kuvaa, et osas yhistää. Teistä siis puhutaan täällä. Olkaa varuillanna.
<3

Tuli teirä tekemä kalenteriki perille. Siel oli tuttuja nättejä ja komeita naamoja koko kalenteri täynnä. Kiitsa. Välil tää blogeilu tuntuu ku tyhjille seinille höpisis.. vaikka kätevä onki. Joten senki takii oon skypeistä ollu nii innoissani. ELI KAIKKI JOILLA VAA ON KAMERAA KONEISSA: EI MUUTA KU HÖPISTÄÄÄÄÄ!!! :) Tykkäisin Torella!!

**
Täs keväällä saattaa muutamia naamoja täälläki päi näkyä. muutama piremmä muutama lyhyemmä ajan. Mut ois kyl niiii ihanaa nähä teitä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti