maanantai 12. marraskuuta 2012

It´s a KARAOKE time ;)




karaoke-ilta

Oli tullu aika sanoo HYVÄSTIT Mannalle. Ainaki hetkellisesti. Pitäähä sitä juhlistaa. Vihdoin ja viimein se toteutu : mentii laulaa K-A-R-A-O-K-E-E-E-E-E-E-E-E-EE-E-E-E-  :):) .

Menneellä viikol alko paniikki melkee jo tulla, koska viime kerrasta on jo aikaa mitä sitä aikoinaa aina Maijun ja Jennin kaa mentii hoilaamaa (Voi niitä aikoja <3). Youtubesta jouruin harjottelemaa muutamat luottobiisit mikkä vois hyvin täälläki päi olla. Runaway,Run, Imagine ..

Iltama koitti. Oltii sovittu la ilta varsinaiseksi laulu-illaksi : Heini`s (finally) going away party ! Paikkana toimi SouthStreetin Pub jossa pe ja la iltana lauletaa karaokee. Kukaa tosin ollu siel ennemmi käyny, eikä ollu muutenkaa kovin laulellu. Mut kuulopuheitte mukaa hyvä paikka.

Kasilta alko kaikki hauskuus (karaoke) mut mentii ekat siin puol kasin tienoilla ja syötii eka. Georgia miehensä Treyn kaa ja niitte kaveripariskunta. Haettii lauluvihko esiin ja samalla alettii kattoo biisejä jokka vois olla lupaavia. Jännitystä ilmassa <3

Kasin tienoilla alko porukkaa valumaan liukavalla aikataululla. Louise & Johnny, Teina, Camille, Solana, Laura, Abigail & Lexie, Ric & Erika, Guido, Joe, Amelia. Priam tuli vasta jälkijunas koska oli soittaas Bunberryssä taas Jazzia ja sielt ajaa sen pari h kotia eka.

Karaoke vetäjäl oli Elvis teema, muttei se kyl iha täyreltä elvarilta näyttäny. Laulo kyl samoi ku ite Kinggi mut oltii hiema pettyneitäsen ulkoasuun, ettei ollu valkosta avoaukko haalaria.

Siinä meirä pöytä alko täyttyy porukasta ja alettii kerää rohkeutta enemmä ja enemmä kuka uskaltaa mennä ekana. No se oli kuulemma mun alotettava ja suostuin sitt.. Ja päätin laittaa takuuvarman alotus biisin : John Lennon Imagine :D.

Siel se elvis sit hetken päästä huuteli : en oo nyt varma mite tää nimi pitäs sanoo... mut ..
Ja koko mun pöytä (georgia) huusi sinne : se on HEINI !! :DD

No ei muuta ku lavalle ja voin sanoo et kyllä mua jännitti!! PIIIIIITKÄN ajan jälkee ja iha uus yleisöki :DD. Onneks ees yks oli tuttu ja turvallinen : Imagine. Mä oikeesti tärisin iha . ja tuntu et ääniki väris. Mut sitku katto sinne Manna-pöytää ja kaikki oli siel hymyissä suin , uskalsin tehä mun käsiliikkeetki . (peace merkki ja numero 1 )

Laulu loppu ja kiitin ja kumarsin. Ja kaikki oli onnessaa :D. Jopa karaoke ukkoki tuli mun työ antaa ilmasen drinkkilipun ku olin kuulemma niin stara. Hah.

Lauran komentti : se oli ihana, ja ei yhtää huomannu väärinlausuttua enkkua. Se kuulosti iha oikeelta :D. Abi : Mä rakastan sun lauluääntä . (tais tytöt mennä hiema liiallisuuksii sanoillansa). Mutta nii.. ilta oli avattu laulamiselle , ja kyllä meillä kaikilla oli niiii-in muuukaaavaaaa <3 - Monet meni iha ekaa kertaa lavalleki, ja mentii duona tai trionaki jos jotku oli hiema säikykkäimpiä.

Georgian yksin laulun jälkeen huomasin et seki tykkää tehä muuvseja. JOte ehdotin rickyn livinla vida locaa ja kyl se suostu. Aikoinaa muuvsailtii aina maijun kaa kyseistä biisiä karaoken tahdis. Nyt oli Aussi G:n  vuoro.

Priam saapu 22.30 tienoilla ja se alko kans kattoo laulua, mut sen tuttuu tapaa sen pitää kattoo kaikki eka läpi (esim. jos mennää ravintolaa syömää se lukoo koko listan, oli pieni tai suuri) Jote loppuje viimeks ku se löys laulun, alko olla jo loppumetrejä ajassa. Eikä lopulta päässy laulaa. Meillä oli vika viimeinen yhteis Manna laulu : Gold. Olin kyl aina luullu et se on GO! . mut se on kyl nii täyren oma manna biisiksi.

Mehän saadaa tuora omaa musaa sinne, ja yleensä jos Myra on siel , me kuunnellaa hissimusiikkia. Sitku Myra lähtöö kotia, alkaa bileet ja useimmite Ric menöö laittaa Goldin. ja tuloo sielt kaupan puolelle käret heiluen ylös alas ylös alas- alas ylös :D.

Mutta kute jo totesin ,kaikil oli nii mukavaa ja lepposa tunnelma . Kaikki oli sitä mieltä et uusinta on otettava ! Priam oli hassu ku se sano et sä näytit nii onnelliselta sielä, meirän on alettava enemmänki laulamaa :)

Hieno seura. Hienot laulut. Hieno Tunnelma. Hieno ilta. <3







Abigail <3

**
Sunnuntai.

Meirä viimesiä deittiaikoija enne Darwinii lähtöö. Kaikki väliajat oli otettava huomioo millo pystytää nähä. Su aamu pyhitettii ulkona olevalle aamupalalle. Meirän lähellä on hyvä aamupala paikka 5th Avenue, joka on Nykin mallilla kasattu. Mentii siis sinne.

12-3.30 priamil oli aika varattu pastorin levyn tekoa, ja sillä aikaa mä kokosin meille toisen vajan.  Naapuriukko tuli kyselee et mistä oon ostanu sen, onko helppo koota,kauanko meni aikaa..jne.. Sanoin et bunningista(biltema tyyline), näitä löytyy erikokoja ,tää on toisiksi pienin 1.5m x 1.5m , ja kuus tuntia about, en oo mikää handyman.. jote en tiiä paljo oikeesti aikaa kuluu oikeella tekijällä. Se tuumas siihe et niitte täytyy kans löytää vaja, eikä sekää oo handyman . Lupas mennä samoille teille.
Priam lopetti työnsä, ja samaa aikaa sain vajani valmiiksi. Sanoin sille : nyt on uus koti sun roinalle.

Mä olin varannu meille treffi-illan. Mun työkaveri Tarryn on ammattitanssija, ja niil oli meneillää näytös tän vkolopun. Ostin meille näytöksee liput joka oli Perthissä. Sitä ennemmi mentii Northbridgen kautta ja sanoin Priamille et toivon ettet tapa mua! ! .. no käveltii ja käveltii ja ku tultii kohalle, oltii hiussalongin ees. Mun ekan kiinamiehen tykönä, jonka käret käy tuhatta ja sataa. Ite kävin sil menneellä vkolla ,ja varasin jo ajan ku tiesin et ollaa tulos kaupunkii. Sanoin Sunnylle : Priam on laiska laittaa hiuksia, jote helppo ja hyvännäköne tukka. Luotan suhu.

Sinne se istahti kiltisti penkkii. Ja tukkaa alettii väsäämää. Lyhyt siit tuli, mut etee jätettii ns. pisempää jonka saa sit vahalla laitettuu ja vaihdettua puolta. Takaa, ja eteen. Oli Sunnyn opetukset.
Mun pointti oli uus tukka ja et se näköö torellisen hiusartistin. Sen käret on kyl nii mukavaa seurattavaa. No oli mies onnelline lopputulokseen :). Ei tappanu mua.

Sit mentii kohti tanssiesitystä. Ei sil ollu hajuakaa mihi oltii menos, mut meirä motto "jotai erilaista" kävi taas totee. Tanssit oli punottu tavallaa  teatteriksi. Siel oli yheksä eri kohtausta, muutama liianki teatraalinen mun silmille. Mut oli siel hauskojaki esityksiä mukana, Tarrynin oma kuulu jälkimmäisee :).
Tanssie jälkee mentii afterpartyy yksille viereisee pubii. Sit oliki aika lähtee kotiapäi. Oli mukavan erikoinen ilta.

**

Ma oli sit vihdoin mun viimeine työpäivä Mannassa. Normipäivä. Saatii kaakkua, ihanaa oliki. Mustikkapiiraan tyyline ja vanilja jätskii. Ja koko kaakku oli viel lämmi. JAM. !!

 Pistin äitin lähettämiä suklaita tarjottimelle, erimakuja joissa oli suomenlippu tikut päässä(keneltä lie saanu veki ;) . Kyllä suklaat meni hyviin suihin, vaikkei raw:ta ollukaa. Abi sano äitille kiitos terveiset ;)  Otettii  tietty muutamat yhteiskuvat ja hyvästelyt jajja. Myra sano et oon aina tervetullu takasi .Jeij.

Iltamaksi oltii sovittu Abigailin kaa et mennää ulos syömää, koska se on meirä vika yhteis ilta tänä vuonna. Mä ku tuun takas Darwinista Perthii 18.11, se lentää samana iltana Uutee-seelantii !! Mentii keskustaa minä, Priam ja Kazumi. Abi oli jo siel circuksen takia valmiina -

Priam oli sulone enne kotoo lähtöö, laittautues valmiiksi, se huikkas : Mites mun hiukset pitää nyt laittaa? menin sit avittaa sitä ja laitettii takaa ja eteen. :) Sit se: aa joo, takaa ja eteen. Söpö :)

Koitettii mennä yhtee korealaisee ravintolaa,mut se oli kii vaik netis oli et auki. No onneks siel on muitaki ravintoloita. Mentii Northbridgelle toisee Korealaisee. Siel oli pari pöytää et jourut istuu lattialla jalat koukus. Mentii semmosee. Erikoisuus.

Otettii buffa, jote saatii syörä nii paljo ku napa veti ja saatii taas ite grillata kaikki lihat/kalat /äyriäiset oman maun mukaa. Ilta oli ihana viettää ystävie kaa. Toivon et tuun näkee Abin seuraava kerra Seelannis. Jos pääsisin sinne reissaa enne ku se tuloo takas ausseihi. Hyvästit ja halit ja hyvästit ja haliiitttttt !! <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti