torstai 9. elokuuta 2012

Tuumailua


Oon nytte torstaina katsastaa avoin mikki- illan mun suklaa kahvilassa, et mite tää toimii. . Litkin chai teetä, koska suklaat on pannassa enne maratonia :D.

Erika töistä sano tietävänsä viel paremmanki suklaa paikan Claintmont -alueella, ja kuulemma vie mut sinne mun maratonin jälkeen. On siis jotai mitä orottaa ja syy minkä takia juostaan  :D
Mietitään viime viikkoo. .

Tiistai-iltana mentii Perthii Lauran,Kazumin ja Priamin kaa. Siel oli Ellington Jazz Clubilla Ezereve esiintymäs(kaveriksi tullu uniakka laulaja ;) . Mentii tyttöjen kaa junalla, koska Priam oli jo perthin suunnalla viimesen oppilaansa takia ,jotta voiraa tulla yhes sit pois samal autolla. Mä ja laura mentii mersulla Freon asemalle, ja muute kaikki meni hyvin,mut just ku onnellisesti aloin parkkeeraamaa mun ilmasille paikoille, nii eiköhä se sammu puolitiehe. Siin on nimittäi akun kaa ongelmaa ,kerta ei oo tullu käytettyy kk:tee sekä on ns. katsastusta vailla meirä molemmat menopelit.

No yritettii työntämällä saada auto paremmi parkkii ja joku poikaki tuli meit auttaa siihe. Kazumi jo soitteli et juna lähtöö näillä minuuteilla. Juoksujalkaa asemalle ja peukkuja vaa ylöspäi ettei sitä rokoteta mitenkää. . parkissa se oli,mut näytti siltä et juoppolainen ois parkkeerannu :D.

Nooh ilta itsestään meni hyvin, mitä nyt Kazumi kohelsi sen verra et kaato täyre vesilasinsa mun housuille. Siinä sitte istuttii ilta märis housuis :DD. .. ja yritin pysytellä lämpimänä koivet kierottuna Lauran ylimääräseen huppariin . Syötiii pikkupurtavat yhteen pekkaan, ja oli oikeen mukavan lepposa iltama. Näitä enemmän <3

Itse Ezereve - Kat oli otettu nähdessään meirät yleisössä, muutama sana vaihdettiinkin siinä. Sen mahaki oli kasvanu ,orottaa neljättä lasta, ja on mun ikäne. Joillaki onnistaa :D.

Show oli kyllä ihana. Ekaa kertaa kuultiin sen esittämän omia biisejään , yks levy meillä onkin jo, ja marraskuus julkaistaan seuraava. Priamin kaa tierettii puolet biiseistä(vanhat) , ku yhteen aikaan muuta en kuunnellukkaa :D. No ei vaiti, mullo aina ollu tapana  jos hankin uuren levyn, voin kuunnella samaa levyä viikko tolkulla kyllästymättä. Mut sitku ekan kerran vaihtaa levyä toiseen artistiin, ja jos vaihtaa pia takasi. En enää kestä sitä samaa :DD.. Kaikil taitaa olla omat tapansa <3-

**

Torstaina illalla oli kokki Kennyn bändi-ilta taas Norfolk Basementissä. Se pyysi mua taas DoorBitchiksi, ja mikäs siinä. Suostuinha minä. Aika paljon tuli Mannalaisia tällä kertaa kattoo kans, sekä Priamiki. Se sai juora mun drinkkilippu juomat :D. Yks Mannan asiakaski kävi, sinne tultaes se sano : "Thai Pumpkin - pie n Chikpea salad ":DD. Taitaa siis munki naama jäärä jo joittenki mielee. Täälläkin.

Norfolk paikkana on hotelli/ravintolan alakerras oleva "kellaribaari". Hienon tunnelmallinen miljöö siel. Bändi-iltoina siel soittaa aina kolme eri bändiä, ja koska Kennyn bändi on ns. pääesiintyjä, ne soittaa vikana. Tällä kertaa enne "töihin" menoa kuuntelin toisia bändejä hiema, ja eka bänri Spoon Full of Sugar oli mun mieleen. Hiema uni sekä hyvän mielen musan välistä. Ja akka solistina, joten uniakka :D. nää taitaa olla näitä mun omia kategorioita. Hah.

**
Pe aamun olin töis 8-2 ja alko pitkästä aikaa olla aurinkoista ja lämmintä yhtä aikaa. Jote sanoin pojille, tällä kertaa teirä ei saa tarvita mua kahen jälkeen, haluun aurinkoon :D. No ei ne tarvinnukkaa, tilanne oli hyvällä mallilla . Vaikka koko pvä oliki kiirettä ollu, olin non-stoppina kahvien kimpus kokonaise tunnin, ainaki.

Kotiin mentäes Priam oliki siel, ja sanoin sille et tehään jotain et voiraa olla ulkona. Se kaipas ruokaa mahaansa, kute minäki. Ja ehdotin piknikkiä puistoon. Diiiiilll. Kerättii kimpsut kasaan ja ajettiin yhtee puistoon, jonka vieres oli kanapaikka,josta haettii puolikilonen kananpoika syötäväksi salaatin keralla . Oli ihanaa olla auringossa.

Sielhä sitä hyvi viihdyttii, pimeän saapuessa molemmilla hiema kahvi hammasta alko kolottaa. Mentii meirä melkee naapurissa olevaa Lumos- kahvilaa iltakahveille. En ollu ennemmi käyny kyseises cafees,jote oli seki jo aika korkata.

Loppu ilta vietettii kotona, Priam olkkarin isos tvs kattoe olympialaisia, minä keittiön pikku tvs Frendejä. :D Eikö meillä ookki romanttista.

Mutta mukava oli pysyy vaa kotona.

**
La päivä oli kyl VILKAS. Minä , Sabrina ja Guido oltii cafe-tiimi. Ite jumituin kahvikoneelle, oikeestaa kokopäiväkis. :D: .. aina ku sai yhe ryppää tehtyä, toine jo oli orottamas.
Päivä päätyttyä, Ric tuli sanoo meille et : kiitos , Olitte mahtavia ! Tuumailtii siihe Sabrinan kaa , et kyllä. Ollaan hyvä tiimi .

La iltana oliki taas aikomus lähtee ulos työporukalla. Paikkana oli FunkClub ilta Clancy`s Fishpubissa. Mentii kasin tienoilla eka syömää ,ja siitä sitte siirryttii bändipuolelle tanssahtelee. Oli mukavaa vaihtelua musatyyleiltää. Meitä oli monta Mannalaista : kazumi,teina,kenny,ric,erika,guido,craig, serena,camille,minä.. ja osan partnerit mukana Priam mukaanluettuna. Siellä me jammattii kaikki yhessä, ja kaikki oli nii kiinnostuneita näkemää mun muuuuuuvvvsittt . (onko niis ny nii nääkemistä :O ).

Illa päätyttyä köröteltii kotia mun pikku beibillä: Kazumi,Kenny ja Craig takapenkkiä lämmittämässä.

**

Sunnuntaina meil oli tarkotus mennä Guildfordiin Miken asunnolle, joka sijaitsee poikakoulun alueella, joen varrella. Tonylla oli synttärit, ja niil oli grillikemut siel. Kemut alko puol 2 tienoilla. Piian kaa tekstailtii jos oltais nähty ennen kemuja ku se pääsöö töistä. Mut me lähettii sen verra myöhäs kotoo, et sen piti jo lähtee kotia äitinsä kaa skypeen juttelee. No meil oli sinänsä ylimäärästä aikaa, et ajettii ite Guildfordin kylään. Se on kyl hiema Fremantlee muistuttava,tai ainaki sunnuntaisin. Kaikki kaupat oli ns. vanhaa sisustus kamaa, arkkuja ,pöytiä,tuoleja..kävelykaduille  asti. Sekä näytti romanttiselta.

Poikettii Tea Roomiin, joka näytti nii söpöltä. Siit tuli iha mielee Liisa ihmemaassa- teehuone New Yorkissa, jossa aikoinaa käytii Sarin kaa. JA IKÄVÄ TULI SARIA ;(( .

No ite synttäri kemuihin mentii kahelta , ja siel oliki tuttuja naamoja vastassa : Mike, Fiona, Milton ,Tony sekä Fionan poika Matthew. Olin yllättyny positiivisesti, koska Fionaakaa ei ollu hetkee nähny. Voihh.

Oli ihana päivä. NImittäi oltii luvattu sadetta, ja tuumattiinki et mite meirän bbq:itten (barbi aussityylillä sanottuna) käy. No Guildford ei tainnu olla Jumalan selän takana ,koska siel paisto arska täyrel tehol. Oli oikein kaunista. Ja ihanat ympäristöt. Vaikka poikakoulul töissä olleena käynykki siel alueella..mutku seki on nii valtava alue, nii ei iha joka kolkkoo oo nähny. Tykkäsin.

Syötii hyvin, ja juttu luisti. Rentouttavaa. Mike on lähdössä takas uuteen-seelantiin syyskuus, ja se näytti kuvia minne sinne se on menos. Ällistyttävän hienolta näytti. Aikoinaa ku reissasin seelikses, se oli yks kohteena mihin mennä. Mut sit ajankulku oli toine..eikä riittäny aika Great islandille. Ens kerralla sitte :).
 

paparazzi

Milton relaa



Kevättä (rinnassa) farkuissa. 


SynttäriSankari Tony

me

Zero







Mike esittelöö kotiansa.



Sunnuntai- iltana sanoin Priamille ,ku päästii kotipihaa ,et nyt on ollu kyl kaikkei kummallisimmat tuntemukset tän koko vkon. Enite koti-ikävää tullu podettua,ku ikinä ennemmi tääl ollessa. Tuliha mulla jo 8kk täytee ilma suomen maata ja RUISLEIPÄÄ ja MAITORAHKAA sekä Teitä!!

No se totes siihe et haetaa sulle puhelinkortti. Lähettii siitä istumalta lähimpää Deliin ,mis ois puhelin kortteja ,ja tokas vaihtoehto Delistä löyty suomeen oleva liittymä. Lankapuhelimeen soittaes 5senttiä/min, mobileen 19senttiä/min. Eipä taira kukaa enää omistaa lankapuhelimia, en ainakaa tierä.

Liittymän käyttöönottoa varte piti soittaa asiakaspalveluun, ja ilmottaa osotteet ja nimet jne.. Ja olin niin ylpee itestäni. Nimittäi : mun piti tavata mun nimet ym osotteet.. JA OSASIN :D. nimittäi mun aakkosten opetellu on ollu hiema ajan kohtana tääl..koska a e ja i meinaa aina mennä sekasi et mikä nyt on mikäki.

Ja sit alotin soittorumban. Saanan kaa oltii just ennemmi viestitelly, ja koitin soittaa sille. Mut jostain kumman syystä ei onnistunu. Mulle kuulu eka et hälytti normisti,mut sit alko nopeempaa piippausta(luuri korvaan-tyylillä). Saana oli vastannu omas pääs ,muttei ollu taas kuullu mitn :O.

Hillalle koitin, mut sennyt oikeestaan tiesinki ettei se vastaa XD.

Ja seuraava kohde oli Maria. (äitille halusin soittaa mut aattelin soittaa vasta ti ku niilloli hääpäivä) .No Maria vastas .ja ikävä alko helpottaa <3

Puhelun loputtua Priam  kysy multa, et mitä sää sanoit sille ekana? Mä : Terve. Se toistaa: Terve.
Seuraavana iltana ku tuun töistä kotia kuuluu huuto: Terve! :D. Hassu ukko.

**
Tähän viikkkoon ku päästään nii ei nyt sinänsä mitn ihmeempää oo tapahtunu.

Ma sain äitin postipaketin. Täl kertaa siin kesti parisen viikkoa, eli riippuu aina hiema postimiehestä. Paketti sisälsi äitimäisen kirjan " Rakkaalle Tyttärelle" , koruja ,lämpimiä sukkia molempie koipiin sekä äiti tyylillä satapakettia suklaata :DD. <3 <3 . Huomaan äirin rakkauren huokuvan paketista <3.

Laitoin Reijolle viestiä, jos sillo ylimääräsiä hikipantoja töitte puolesta, joita se mulle anto jo enne lähtöö, ku nää ei ymmärrä hyvän päälle. enkä löyrä täältä ns. leveitä Buff mallisia huiveja ollekaa. Vanhat on esittäytyny liianki hyviksi koska on tullu kulutettua kaikki loppuun. Ei enää paljoo hikee pirä..ja maratonia orotelles :D. joten Postiakin orotellessa <3.

**
Ostin tosiaan sen Bikram kortin seuraavalle kuukaudelle, jolla saan käyrä nii paljo ku huvittaa. Yhtenä aamuna klo5:45 menin sinne. Kysyin ereltävänä iltana Priamin mielipirettä : et oonko iha hullu jos meen noi aikasi . Sen mielipire oli: no mee nyt sitte nukkumaa jo.(klo23 jälkee)

No Hulluhan olin ja menin sinne. Tunnin loputtua, siel hikisenä pukkarissa,viereinen akka alko puhuu et : mä katoinki et oot alannu käymää tääl. (itellä mitn tietoo kuka se o, no onko nii uutta multa XD) . Se sit jatko et : aina ku tuun Mannaan teelle niin huomaan kuinka sun enkku on kehittyny joka päivä. Olin otettu. Sit se siin päivitteli et taitaa olla haasteellista tulla toisee maaha ja puhuu eri kieltä jne. .ja sano tulevansa pia käymää taas. Kuittasin siihe, et tervetuloo vaan :). Kait se sit oli yks meirä asiakkaista. Ja tosiaan, mun naama alkaa jäämää ihmiste mielee. Pitää siis olla kunnolla.

**
Tiistai meni itel vähä kiireellä, paikasta A paikkaan B siirtymisellä.. tarkotus oli soittaa äipälle sillo ja laittelin viestiäki, et saako soittaa, mut se oli jostai syystä saanu sen sit 2aikaa ti-ke yöllä. Empä soittanu.

Ke aamulla vietii eka Mersu korjaamolle, ja nyt ollaa sit yhen auton perhe pari päivää. Pyöräilin töihin,ja sieltä kiire vilkkaa Warehouseen BodyAttack tunnille, jossa Georgia ja Niomi oliki jo oottelees mua. Mulla oli kyl koko elämä mukana mun pyörän kyyris. HUoh.
KOtia päästyä, Priam lähti LimeWire bändi harkkoihin ja niitte Peter rumpaliki tuli tän kautta. Näytettii sille meirä hienoo uutta olkkarii, ja Peter totes: kyl tääl selvästi näkyy naisen kären jälki.

Pojat lähti ja alko äiti-tytär hetki.

Tuli höpistyä äipänki kaa puhelimes: tunti nelkyt minuuttia :DD: .ei siis oo mihkää muuttunu nääkää juttelut meiltä. Sai taas kaike maailma asiat jutella halki ja poikki. Niillä tuli isän kaa eile 36v hääpäivä täytee. Siihe on itellä hiema matkaa viel. Ehkä sit joskus :D.

**

Tänää mulla oli vapaa pvä. Aamulla katoin mun parhaasta kaverista google mapista pyöräily tien Myareen FitnessFirstille ,koska olen autoton. Ei paha ollekaa. Menin normi joogaan siel, koska nyt on käyny Bikramis vaan nii halusin verrata niitä,kuinne eroaa. Hämmährykseni. Niis oli oikeestaa kaikki samat liikkeet. :D: jote olin ku kala vedessä siel . :D . hah.

Sielt sit pyöräilin Rebell Sporttii kattoo capreja ,joilla tuleva maratoni pitäs heittää. Nimittäi se alkaa klo6 am nii taitaa viel hiema kylmä olla shortseis kirmata. Löyty vihdoin. Sekä ihanan pehmee pitkähihane Niken juoksupaita. Mut se jäi viel.. oottamaa parempia rahoja.

Marina (FB ystävä )soitteliki. Ollaa suomi yhteisös ,ja ollu puhetta et mennää yhes juoksee. Se asuu about 20min pääs meistä, ja sovittii et tuun bussilla sinne ja sit mennää yhes autol sieltä juoksupoluille. No nii tehtii, ja oli kyl mukava juosta . Ihan hyvää höpöttely vauhtia mentii, ja mukava saada juoksukaveri ja viel suomee puhuva. Vaikka se onki venäjältä lähtösin. Otetaan kyllä tavaksi.

Illalla menin viel (tietty) bikramii Niomin kaa. Oonko hiema tosissaa aikonu voittaa ilmase kk:den :D. Nyt ku on käyny neljänä päivänä peräkkäi hikihuonees, tuntu et vois pitää muutama pvä taukoo.

Pvä oli muute mainio. MUTTA .. nettii mentyä ostamaa tulevalle hansoneitte keikalle lippuja : LOPPUUNMYYTY !! NOUuuuuuuuuuuuuUUUUUUU uUU UU . minen ala.
kattelin jo kaikki ns. huutokauppa sivutki. Eipä näkyny ylimääräsiä lippuja, muita epätoivosia lipunmetsästäjiä vaan. . :(((. Mä itken. pian.

Ja tähä kahvila-akkaa lisäte. Koska torstai-ilta on ns. avoin mikki ihmisille. .  mut tää ainaki on jo iha valmis laulaja. Ostin sen levynki. Jote. . goodbye my dreams :DD

**


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti